Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit klinkt misschien dom, maar ik heb ACB uitgespeeld maar ik kan die credits maar niet skippen terwijl die echt lang duren waardoor ik gedwongen werd het spel af te sluiten zodat als ik start ik prescies bij het einde ben? Kunnen jullie me helpen?

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

51

• benhelsloot

37

• TekaLoca

34

• moechy

33

Geplaatst:

Dit klinkt misschien dom, maar ik heb ACB uitgespeeld maar ik kan die credits maar niet skippen terwijl die echt lang duren waardoor ik gedwongen werd het spel af te sluiten zodat als ik start ik prescies bij het einde ben? Kunnen jullie me helpen?

Yup, wachten tot ze gedaan zijn. Je kan niks anders doen.

Geplaatst:

Yup, wachten tot ze gedaan zijn. Je kan niks anders doen.

Gewoon even gaan eten of douchen. :) Ik had ook die credits en ging toen douchen, daarna aankleden en hij was klaar. :) Of laat je PS3 aan en zet je TV over op TV stand, dus gewoon even iets leuks gaan kijken.

Geplaatst:

Zo erg lang duren de credits nou ook weer niet hoor.

Btw: Hebben jullie ook al die Multiplayer 2.0 update al gedownload?

Ik vindt die nieuwe game mode en maps wel leuk en dat gratis. :D

Geplaatst:

Zo erg lang duren de credits nou ook weer niet hoor.

Btw: Hebben jullie ook al die Multiplayer 2.0 update al gedownload?

Ik vindt die nieuwe game mode en maps wel leuk en dat gratis. :D

Heb hem nog niet gedownload, heb het spel even uitgeleend aan een vriend.

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Zijn er hier mensen die de nieuwe DLC over Da Vinci hebben? :puh:

nee ik ga hem denk ik ook niet kopen maar het spel zelf is wel mooi heb nu alle delen uitgespeeld :clown:

Geplaatst:

Ik suck @ dit spel. Ik kom niet verder als ze de stad binnenvallen, die soldaten kan ik wel aan, met full health kom ik dan bij die laatste 2. Als ik wil schoppen dan ga ik of ontwijken of freerunnen :l

Geplaatst: (bewerkt)

Ik suck @ dit spel. Ik kom niet verder als ze de stad binnenvallen, die soldaten kan ik wel aan, met full health kom ik dan bij die laatste 2. Als ik wil schoppen dan ga ik of ontwijken of freerunnen :l

Je moet ook alleen maar op dat knopje drukken om te schoppen en niet ook nog op R1. (Ps3) :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

vind het altijd wel geinig als je die de borgia Captains vermoord, dat iedereen dan weg rent :puh: ( eentje vlucht de hele tijd in die port , ik kreeg hem pas dood toen ik mede assassins kon oproepen :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...