Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik wou assassins creed brotherhood kopen maar ik mocht dat niet

van mijn ouders omdat het +18 is.

Ik vroeg me dus af waarom dat zo is.

Is dat enkel omdat er in gescholden wordt?

Of zijn er nog andere oorzaken?

>>> Door Kai-ShockWave: Vraag verplaatst naar hoofdtopic. <<<

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

51

• benhelsloot

37

• TekaLoca

34

• moechy

33

Geplaatst:

Deze game is 18+ omdat er zo veel geweld in voorkomt. Het schelden valt naar mijn mening best mee. Op enkele Italiaanse woordjes na wordt er niet veel gescholden..

Geplaatst:
De inhoud van dit spel is alleen geschikt voor personen van 18 jaar en ouder.

Het bevat: Zinloze moordpartijen - Geweld tegen weerloze mensen - Grof taalgebruik

Bij dit spel is sprake van interactie met andere spelers ONLINE

Dit staat bij de beschrijving van Assassin's Creed: Brotherhood op de site van Pegi. Hierdoor heeft hij dus een 18+ kwalificatie gekregen.

Geplaatst:

Hey

je snijd alleen maar duizende mensen dood met je zwaard meer niet he :puh:

• 5 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Omdat mensen op gruwelijke wijzen worden neergestoken, sex scenes en er zitten fransen in..

Maar gescheld, nah niet echt eigenlijk

Maar toch een vraagje, je zit hier op het GTAforum, en Grand theft auto is wel iets erger dan asassins creed

Bewerkt: door blackops
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik suck @ dit spel. Ik kom niet verder als ze de stad binnenvallen, die soldaten kan ik wel aan, met full health kom ik dan bij die laatste 2. Als ik wil schoppen dan ga ik of ontwijken of freerunnen :l

Ja het is heel irritant aan het begin - zelfde verhaal bij mij. Maar nu speel ik al de assasin creed reeks van 1 tm brotherhood dus, ik heb het helemaal onder de knie :D

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Heb hem gisteren gekocht: supervette game! Alleen is hij erg gewelddadig :puh:

Ik snap het verhaal alleen slecht: Die mensen stoppen je in een animus, en dan willen ze iets weten. Wat dan?

Geplaatst:

Heb hem gisteren gekocht: supervette game! Alleen is hij erg gewelddadig :puh:

Ik snap het verhaal alleen slecht: Die mensen stoppen je in een animus, en dan willen ze iets weten. Wat dan?

Had je de 1 en 2 maar moeten spelen :7

Geplaatst:

Dan moet je gewoon twee gaan spelen. Je hoeft deel één niet uitgespeeld te hebben om deel twee te snappen, als je op een derde bent gekomen weet je al genoeg om in de andere delen van AC te weten waar ze het over hebben stukken uit AC 1 terugkomen. Voor mij begon het verhaal pas in AC 2 en AC 1 zie ik achteraf vooral als inleiding op het hele verhaal dat zich in deel twee ontvouwt. Echt, je mist wat als je deel twee niet gespeeld hebt...

Deel één heb ik ook maar gedeeltelijk gespeeld en daar ben ik ook mee gestopt omdat het saai was, maar deel twee heeft me echt opgezogen en ik MOET nu echt weten hoe het verder gaat in Revelations... Het wachten op en uitkijken naar het volgende AC-deel voelt voor mij hetzelfde als dat ik jong was en niet kon wáchten totdat het volgende Harry Potter boek uitkwam, omdat ik gewoon zo ongelooflijk graag wou weten hoe het verder zou gaan...

Geplaatst:

Ik ben ook sinds gisteren herbegonnen met Brotherhood, deels om de achievements te halen (nieuw account) en om nog even te reminden hoe het verhaal ging om zo beter Revelations te begrijpen aangezien ik veel ben vergeten uit Brotherhood :7

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zinloze moordpartijen? Wat een onzin. Geweld tegen weerloze mensen? Daar heb je vrijheid toe, dat is niet verplicht. Soms vind ik PEGI toch zo'n onzinkotser he.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...