PowerPats Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 dat is vreemd ik had last van de glitch dat de trophies niet unlocken, nu ben ikl bij sequentie 3 en nu unlocken de trophies zich weer. heb nu wel de eerste paar gemist. Maar ben wel blij dat het weer normaal is. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 De multiplayer gooit je ook een beetje in het diepe, als je het mij vraagt. Ja, er zit een tutorial in, maar die tutorial legt alleen de dingen uit die een ezel zelfs begrijpt. Hoe je een achtervolger moet "stunnen" ofzo weet ik nog steeds niet Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 rookbom volgens mij. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Nee nee, het is iets anders. Ik was bijvoorbeeld zo'n vrouw mens aan het achtervolgen, en opeens toen ik haar bijna wou gaan ownen draaide ze om, klapte ze me op de oren, en viel ik neer (of tolde m'n hoofd rond, een van de twee) en was ik haar kwijt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ik heb hem uitgespeeld. Vanmiddag om 12 uur. Edit: Best zonde.. Je hebt nog altyd de multiplayer nog. Zuigt toch. Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Is AC: Brotherhood het geld waard? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Volgens mij wel hoor. Ik had hetzelfde gedacht over AC2. En dan koopte mijn moeder 'm voor me. En hij was ook gewoon awesome Dus volgens mij is het de €60(/€50) waard Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Volgens mij wel hoor. Ik had hetzelfde gedacht over AC2. En dan koopte mijn moeder 'm voor me. En hij was ook gewoon awesome Dus volgens mij is het de €60(/€50) waard Ik heb niet veel geld dus ik vraag hem voor kerst Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Goeie keus. Ik zou hetzelfde doen maar het geld dat ik nu nog heb is voor mijn TV Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Vond het toch lichtelijk eng. Was net in een grot achtig iets op zoek naar een Romulus sleutel (ofzo, met van die half-wolf mensen), zie je steeds van die manwolven rondlopen aan het einde van de gang, met van die klote muziek op de achtergrond, en skeletten die de hele tijd neerpleuren overal, en iedere gang lijkt dood te lopen. Was wel blij toen ik eruit was M'n broertje raakte m'n console niet meer aan . Reageren
Hayte Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Die virtual challenges dingen zijn ook rete irritant. De tutorial van het free-runnen is super onbegrijpelijk, en die assassin challenges met je hidden blades zijn ook zeer vervelend. Heb wel één van m'n mini assassin's omgetoverd tot een... nou ja, assassin. Wanneer krijg je trouwens betere armour? Dat roman spul vloekt zo erg met m'n blauwe kleren Reageren
Nissan Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Gewoon doorspelen, dan kom je vanzelf nieuw armor tegen, dat kan ik je verzekeren . Reageren
moechy Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Gewoon doorspelen, dan kom je vanzelf nieuw armor tegen, dat kan ik je verzekeren . Alleen moet je dan die winkelmissies doen. Reageren
Niiek Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ? Lees posts boven je.. Ja, is de moeite waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.