jaaaaaman Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Hallo, Ik heb deze videokaart/en andere dingen: GEforce 7300 LE Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.93Ghz Video BIOS versie: 5.72.22.34.21 Stel dat mijn pc dit dus niet aan zou kunnen, dan zijn er toch ook nog patches of dingen die je kunt veranderen in regedit.exe? Ik zie alleen het begin en het menu van GTA4 dan klik ik dus op start en dan zie je het laadscherm met die mensen en dan zou gta moeten beginnen na dat laad-scherm. Nee dus, dan krijg ik een ''fatal error resc10''. Ik ben er niet zo goed in om dit te fixen en een van jullie zeker wel daarom dus dit bericht. Alvast bedankt. ~Gta-speler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaaaaaman Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Merk videokaart: NVIDIA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Je pc is gewoon veel te langzaam voor GTA 4. Er zijn idd dingen zodat het wel kan, maar dan loopt het super langzaam en ziet het eruit als duplo. maw, ik raad het je niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaaaaaman Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Snap je wat er in de bijlage staat? dit krijg ik als gta er mee stopt bij die error enzo. Kan ik hier aan sleutelen? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 welke windows gebruik je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaaaaaman Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Xp (sp3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.