Dennizzzz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 kan ik als normaal lid dan ook geen plaatje als handtekening.want dat zie ik bij veel mensen!! Dan kan wel kijk maar naar mij je moet het plaatje op een site uploaden en dan de link invoeren bij ''jouw controle paneel''. Greetzz Dennizzzz
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Of kiezen Super- Megaleden, Moderators, Administrators die? Jep, je zegt het zelf al. Ok, ze worden dus gekozen door allemaal. Niet dat het me wat interesseert om Super-Lid te worden. Ik kan als lid al meer dan genoeg, dus wat mij betreft vind ik heb okéé.
josie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik vind het al een eer dat ik een lid ben
.-*Gtagamer*-. Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ikke niet, ik wil meteen God Administrator worden :lol:
Trax Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Ikke niet, ik wil meteen God Administrator worden :lol: Dan moet je een forum opzoeken waar dat kan. Hier kan dat niet, want die rang bestaat niet eens :rolleyes:
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 eej, maar moet je ook bekend zijn bij de Moderators, Super-leden, Mega-leden en de Admins?? om een Rang hoger te komen of kun je ook bij 1 bekent zijn en dat die je naam meld aan de Andere mensen en dat ze daar over discuseren of je Super-lid mag worden??? groeten
Trax Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Als je het in het ABN post, dan wordt het misschien duidelijk.
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 owke ik zei: Moet je ook bekend zijn bij de Moderators, Super-leden, Mega-leden en de Admins..om superlid te worden? of als één iemand je kent en die het zegt tegen één van de Moderators, Super-leden, Mega-leden en de Admins? kun je dan ook super lid worden? is dit goed? groeten
BrokenTable Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Moet je ook bekend zijn bij de Moderators, Super-leden, Mega-leden en de Admins..om superlid te worden?of als één iemand je kent en die het zegt tegen één van de Moderators, Super-leden, Mega-leden en de Admins? kun je dan ook super lid worden? Ieder superlid+ kan iemand voordragen om Superlid te worden. Dan geven anderen hun mening adhv. van posts van die persoon. Als bijna niemand diegene kent valt hij niet erg op in positieve zin en zal hij ook niet snel Superlid worden.
Lantyz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Even ter verduidelijking: Het is dus niet zo dat je een superlid of hoger van het forum echt moet kennen, zoals vroeger wel 's vaker gedacht werd. Je moet alleen bekend zijn op het forum, dus al wat langer actief aanwezig. Het is geen vriendjespolitiek hier. :lol:
.-*Gtagamer*-. Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Jij zegt dat het hier geen vriendjespolitiek is, maar hoe kon het dan zijn dat Trigger al God Moderator was voordat hij de 20 berichten had gehaald, dat kan alleen maar door vriendjespolitiek. Nu is hij het wel niet meer, maar ik vond het toch vreemd.
Lantyz Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Dit was vanwege een afspraak bij een fusie met een andere site. Nadat we zagen dat hij (bijna) nooit online was hebben we besloten dat hij zijn functie neer moest leggen. We hebben hem geen GodMod gemaakt omdat hij een vriend was van ons.
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Shyne is ook Admin Joriz Freek
Trax Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Dat is pas 10 dagen, en dat weet je, boostertje <_<
Recommended Posts