Jump to content

Weer nieuwe leden indeling

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat is pas 10 dagen, en dat weet je, boostertje <_<

How cume boostertje ?

Ik zag gewoon dat jij er niet bij stond , ofzo .. het is nu al laat dus vraag me / zeg me niet al tevel meer kans dat ik het nog begrijp is keliner dan dat de Jostiband Wereld kampioen muziek spelen word.

Freek

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

10

• Arjen

8

• Lantyz

8

• Le Freak

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Boostertje, omdat je wel moet weten dat ik pas 11 dagen Admin bent.

En die Post van Joriz is in Juni 2004 ...

Geplaatst:

Na overleg binnen de Crew is besloten dat Megaleden vanaf vandaag gekozen worden.

Dus niet meer na 1000 posts(als je Superlid was)!! Je moet om Megalid te worden wél eerst Superlid zijn

Deze maatregel gaat in i.v.m Superleden die mogelijk boosten om Megalid te worden.

Geplaatst:
Na overleg binnen de Crew is besloten dat Megaleden vanaf vandaag gekozen worden.

Dus niet meer na, mits je Superlid bent, 1000 posts!!

Deze maatregel gaat in i.v.m Superleden die mogelijk boosten om Megalid te worden.

Bedoel je dat je met 1000 posts Superlid word of snap ik het weer niet ?

Geplaatst:

Je wordt gekozen tot Megalid.

Je moet alleen wel eerst Superlid daarvoor zijn.

Je wordt nu voor allebei gekozen, ipv bij Megalid na een aantal posts

Geplaatst:

waarom schaffen jullie dat superleden en megaleden gedoe niet gewoon af? en die rangen ook :unsure: , dan word het posten voor mensen die graag superlid ofzo wilt worden minder "leuk"??

Geplaatst:

Dom zeg, dan heb je toch helemaal geen controle meer. Als er Superleden en Megaleden zijn, dán weet je wanneer iemand een blijvend lid is of niet. Er zijn er hier ook veel te veel die één of 2 keer hier komen en dan meteen nooit meer komen. Als je eens ga kijken hoeveel leden 0 posts hebben is dat ook bijna meer dan de helft v/d ledenlijst. Die rangen dat is juist leuk, niet om te spammen, maar wel om jou meer op het forum te laten komen. Makkelijkt toch!

• 1 maand later...
Geplaatst:

En superlid en megalid laat ook nog eens zien dat je goed bezig bent!

Als superlid zijnde kan je ook nog eens uploaden (ook hogere rangen!) En dat is een stuk makkelijker dan met de imageshake

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

moet je om super lid (of hoger) te worden ook bepaalde kwalitijten tonen en geen slechte dingen doen

of maakt dat nix uit ? :(

en trouwns ik was an het kijken bij de leden en hoger wie de meeste berichtjes had geplaatst en toen kwam ik ergens dit tegen IJs Super Leden 1-June 04 0

kan iemand het ver klaren

naam IJs rang superleden

en lid sinds 1 juni 2004

en die laatste 0 staat voor aantal berichtjes

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst:

IJs is een vriend van joriz....en heeft gewerkt aan MTA...die blijft superlid

Geplaatst:
IJs is een vriend van joriz....en heeft gewerkt aan MTA...die blijft superlid

ow okay had je mischien ook een antwoord op mijn eerderre vraag zo niet da vin ik het oo best

Geplaatst:
moet je om super lid (of hoger) te worden ook bepaalde kwalitijten tonen en geen slechte dingen doen

Om superlid te worden moet je goed posten. Dat wil zeggen dat je de regels niet overtreedt, kan helpen, vriendelijk bent, dat soort dingen. Oftewel: Superleden zijn leden die een duidelijke bijdrage leveren aan het forum.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het ere lidmaatschap is pas ingevoerd, vandaar dat hij nog niet in het rijtje staat. Ik zal hem er gelijk tussenzetten.

Erelid wordt je nadat je een heel bijzondere rol binnen het forum hebt gehad. Ons enige (en hij blijft voorlopig de enige) erelid is op dit moment Se7en, die meer dan 3500 nuttige posts op zijn naam heeft staan, bij de crew hoorde en zelfs admin is geweest. Je begrijpt dat het erelidmaatschap een uitermate hoge uitzondering is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...