S.Knoop Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Nu wil ik een savegame van GTA 4 bij een topic plaatsen. Maar er wordt bij uploaden van savebestand een fout gemeld. Wat kan ik doen, want ik ben radeloos. Ik zit namelijk bij een missie in TBOGT die onhaalbaar lijkt. Please help me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Volgensmij mag je op het forum alleen afbeeldingen plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Savegames mogen geplaatst worden om een missie te laten voltooien door iemand die hem download om je te helpen om verder te komen. Zelf heb ik de savegame ingepakt met winrar, en dat is gelukt. Alleen weet ik niet of eensavegame van GTA IV te spelen is bij uploaden. Dit wegens accountkoppeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Om een savegame te kunnen spelen, heb je XLIVELess nodig, dit schakelt LIVE uit en hierdoor kan je een savegame van iemand anders spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.