Jump to content

Party's Over (GTA The Ballad of Gay Tony)


S.Knoop

Recommended Posts

hey

deze missie is ook best moeilijk. omdat er iedeereen achter elkaar op je schiet. als je en van die gasten hebt vermoord komen de handlangers van ray aan. je hebt nnog tijd en rechts staat een paal zoek daar dekking. en schiet dan alle gasten neer. als je dit gedaan hebt moet je naar buiten om daar nog wat hand langers te schieten. voordat je naar buiten gaat moet je nog even naar de kantoor waar je club management kunt starten want hier ligt namelijk healt en armor.

kijk anders even op dit filmpje

Bewerkt: door Donrema
Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik ook, maar er komen ook een paar mannen naar boven.

Dan richt ik op een van hen achter me en wordt dan neergeknalt door degene die beneden staan.

Als ik me op beneden blijf richten en degene boven later wil doden hebben zij me dus te pakken.

Ik speel Resident Evil 4 ook en die is toch een stuk moeilijker dan GTA. Maar dit heb ik daarin niet meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook wel 3x over gedaan maat als je achter je staat moet je een head shot geven want dan zijn ze sneller neer. dan richt je weer op de gasten die benenden staan. handig om te gebruiken zijn molotov cocktails want dan verbranden ze en kunnen ze niks meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald.

Niet zelf, maar een vriend heeft 'm gehaald voor me.

Hij heeft het ook vaker moeten doen. We hebben wel veel geluk gehad.

Dit met name binnen in de club.

Voor je naar buiten kunt heb ik eerst armor en health gepakt in het kantoortje.

Maar buiten was juist weer goed te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pak gewoon de Automatic shotgun, en probeer iedereen voor ze boven komen neer te halen. Als je dat hebt gedaan loop je naar beneden naar het kantoortje waar je de Club Management altijd begint. Daar hangt een body armor en health. Vanaf daar is het best makkelijk (vind ik). Loop naar buiten en knal alle medewerkers van Bulgarin af ( ook met de automatic shotgun). Verniel dan alle auto's en breng Tony weg.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...