Jump to content

Rare errors.


Deluxo

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik ben bezig met DeluxoFunServer en daarvoor heb ik een repairscript gescript waarmee je met "2" je voertuig kan repareren.

Afijn, code is goed (lijkt mij), maar toch krijg ik 2 errors.

C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2780) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2782) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Met een editor waarmee je errors/warnings kan vinden, zegt hij dat in if(newkeys == KEY_SUBMISSION) en if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) een fout zit.

Dat geloof ik niet echt.

En dit is mijn script:

	if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
	{
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
				SetVehicleHealth(vehicleid,1000);
  				SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed.");
    			        PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
       	        }
  	       }
     }

Boven de code zelf heb ik nog een andere OnPlayerKeyStateChange, namelijk deze:

	if(newkeys == KEY_FIRE)
	{
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
	    		AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
			    PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
			}
		}
	}

Deze is foutloos volgens Pawno.

Kan iemand me helpen?

Mvg,

Deltje

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

        if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
               {
                       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                       {
                               SetVehicleHealth(vehicleid,1000);
                               SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed.");
                               PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
                       }
               }

        if(newkeys == KEY_FIRE)
               {
                       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                       {
                               AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
                               PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
                       }
               }

Bij beide had je een } te veel. ;)

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Dezelfde errors.

Ergens een tab ofzo teveel.

Dan geeft hij een warning, geen error. "Loose identation" Een warning betekent dat je je script wel kan compilen, bij een error niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...