Deluxo Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Goedemorgen, Ik ben bezig met DeluxoFunServer en daarvoor heb ik een repairscript gescript waarmee je met "2" je voertuig kan repareren. Afijn, code is goed (lijkt mij), maar toch krijg ik 2 errors. C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2780) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Tim\Desktop\GTARP\gamemodes\DFS.pwn(2782) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Met een editor waarmee je errors/warnings kan vinden, zegt hij dat in if(newkeys == KEY_SUBMISSION) en if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) een fout zit. Dat geloof ik niet echt. En dit is mijn script: if(newkeys == KEY_SUBMISSION) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(vehicleid,1000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed."); PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0); } } } Boven de code zelf heb ik nog een andere OnPlayerKeyStateChange, namelijk deze: if(newkeys == KEY_FIRE) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010); PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0); } } } Deze is foutloos volgens Pawno. Kan iemand me helpen? Mvg, Deltje Bewerkt: 12 mei 2010 door Deluxo Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) if(newkeys == KEY_SUBMISSION) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(vehicleid,1000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Your vehicle has been fixed."); PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0); } } if(newkeys == KEY_FIRE) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010); PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0); } } Bij beide had je een } te veel. Bewerkt: 12 mei 2010 door megadreams Reageren
powerkip96 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Dezelfde errors. Ergens een tab ofzo teveel. Reageren
Freaksken Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Dezelfde errors. Ergens een tab ofzo teveel. Dan geeft hij een warning, geen error. "Loose identation" Een warning betekent dat je je script wel kan compilen, bij een error niet. Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Iemand nog een oplossing? Opgelost. Pawno opnieuw opgestart en nu is het opeens wel goed? Bewerkt: 13 mei 2010 door Deluxo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.