Jump to content

Maria Mosterd


Dieko

Recommended Posts

kan me eigenlijk niet zoveel schelen, als ze toch heeft gelogen heeft dat niet eens zulke grote gevolgen enige wat er gebeurt is dat het boekje de sticker fictie erop geplakt krijgt.

Het is en blijft gewoon een boek en feit is dat het veel mensen heeft geholpen met eruit komen dat hun ook misbruikt zijn. Dus niks aan de hand.

Niets mis mee? Dat is laster jegens de personen die ze in dat boek beschuldigd en is gewoon strafbaar. Gewoon opsluiten dat broodje mosterd..

Helemaal mee eens.

Ansou heeft nu ook tegen de uitgever aangifte gedaan. De uitgever ontkende alles bij Peter R de Vries

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    6

  • Vice-King

    6

  • Mania-92

    3

  • PowerPats

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eén grote leugen. Ik heb dat boek niet gelezen, maar wel de aflevering van Peter R. de Vries en het interview met Maria Mosterd en Manou, die zogenaamd de loverboy moet zijn.

Als ik Maria en Manou vergelijk qua gedrag in de interviews, zie ik dat Lucy (de moeder van Maria Mosterd) zelf redelijk zelfverzekerd overkomt. Maria echter kijkt de hele zaal rond en stottert, wat kan wijzen op onzekerheid en dus een leugen. Manou komt heel zelfverzekerd over, geeft duidelijk antwoord en kijkt recht in de camera en naar de persoon die hem interviewt. Dat mis ik tevens weer bij Maria.

Toen Maria in het boek beschreef dat Manou haar voor het eerst ontmaagde, vertelde ze uitbundig over de soort onderbroek en de handelingen die hij, volgens haar, zou hebben gedaan. Echter is ze vergeten erbij te zetten dat Manou een 25cm lang litteken aan z'n linker onderbuik heeft. Dat kan, volgens Manou, Maria niet hebben gemist als ze daadwerkelijk met Manou naar bed zou zijn geweest. Maar dat litteken staat nergens beschreven. Dit is één van de dingen die Maria's boek erg ongeloofwaardig maakt.

Mijn mening is dus dat Manou gelijk heeft; Maria heeft een boek vol leugens verteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Eén grote leugen. Ik heb dat boek niet gelezen, maar wel de aflevering van Peter R. de Vries en het interview met Maria Mosterd en Manou, die zogenaamd de loverboy moet zijn.

Als ik Maria en Manou vergelijk qua gedrag in de interviews, zie ik dat Lucy (de moeder van Maria Mosterd) zelf redelijk zelfverzekerd overkomt. Maria echter kijkt de hele zaal rond en stottert, wat kan wijzen op onzekerheid en dus een leugen. Manou komt heel zelfverzekerd over, geeft duidelijk antwoord en kijkt recht in de camera en naar de persoon die hem interviewt. Dat mis ik tevens weer bij Maria.

Toen Maria in het boek beschreef dat Manou haar voor het eerst ontmaagde, vertelde ze uitbundig over de soort onderbroek en de handelingen die hij, volgens haar, zou hebben gedaan. Echter is ze vergeten erbij te zetten dat Manou een 25cm lang litteken aan z'n linker onderbuik heeft. Dat kan, volgens Manou, Maria niet hebben gemist als ze daadwerkelijk met Manou naar bed zou zijn geweest. Maar dat litteken staat nergens beschreven. Dit is één van de dingen die Maria's boek erg ongeloofwaardig maakt.

Mijn mening is dus dat Manou gelijk heeft; Maria heeft een boek vol leugens verteld.

Vergeet niet het feit dat ze bijna nooit gespijbeld heeft. Dat staat gewoon vast en haalt meteen het overgrote deel van de gebeurtenissen in het boek onderuit. Die kunnen gewoon niet hebben plaatsgevonden omdat ze toen gewoon op school zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Eén grote leugen. Ik heb dat boek niet gelezen, maar wel de aflevering van Peter R. de Vries en het interview met Maria Mosterd en Manou, die zogenaamd de loverboy moet zijn.

Als ik Maria en Manou vergelijk qua gedrag in de interviews, zie ik dat Lucy (de moeder van Maria Mosterd) zelf redelijk zelfverzekerd overkomt. Maria echter kijkt de hele zaal rond en stottert, wat kan wijzen op onzekerheid en dus een leugen. Manou komt heel zelfverzekerd over, geeft duidelijk antwoord en kijkt recht in de camera en naar de persoon die hem interviewt. Dat mis ik tevens weer bij Maria.

Toen Maria in het boek beschreef dat Manou haar voor het eerst ontmaagde, vertelde ze uitbundig over de soort onderbroek en de handelingen die hij, volgens haar, zou hebben gedaan. Echter is ze vergeten erbij te zetten dat Manou een 25cm lang litteken aan z'n linker onderbuik heeft. Dat kan, volgens Manou, Maria niet hebben gemist als ze daadwerkelijk met Manou naar bed zou zijn geweest. Maar dat litteken staat nergens beschreven. Dit is één van de dingen die Maria's boek erg ongeloofwaardig maakt.

Mijn mening is dus dat Manou gelijk heeft; Maria heeft een boek vol leugens verteld.

Vergeet niet het feit dat ze bijna nooit gespijbeld heeft. Dat staat gewoon vast en haalt meteen het overgrote deel van de gebeurtenissen in het boek onderuit. Die kunnen gewoon niet hebben plaatsgevonden omdat ze toen gewoon op school zat.

Inderdaad. Als Manou daadwerkelijk haar steeds werkjes liet doen, had ze veel meer verzuim uren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wou dat wijf gewoon een schade vergoeding en een beetje bekend worden.

ik vind het best wel sneu voor die gast

Ze heeft niet eens aangifte gedaan. Ansou wel.

euhh. ze heeft 2 boeken geschreven en haar moeder 1 nou als dat niet aandachtstekort is weet ik het ook niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

een uitgever denkt toch alleen maar aan geld volgens mij zou het zelfs niet boeien voor hem als er marsmannetjes in voorkwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

een uitgever denkt toch alleen maar aan geld volgens mij zou het zelfs niet boeien voor hem als er marsmannetjes in voorkwamen.

maar de uitgever was ook zo dom dat ie nergens wat op te zeggen had

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

een uitgever denkt toch alleen maar aan geld volgens mij zou het zelfs niet boeien voor hem als er marsmannetjes in voorkwamen.

maar de uitgever was ook zo dom dat ie nergens wat op te zeggen had

Peter R. en die Hugo zaten er ook de hele tijd door heen te lullen :7. Vond het nogal kinderachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

een uitgever denkt toch alleen maar aan geld volgens mij zou het zelfs niet boeien voor hem als er marsmannetjes in voorkwamen.

maar de uitgever was ook zo dom dat ie nergens wat op te zeggen had

Peter R. en die Hugo zaten er ook de hele tijd door heen te lullen :7. Vond het nogal kinderachtig.

naja op sommige stukken zat ik me echt rot te lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het juist wel erg is als er zo'n boek over je geschreven wordt. Iedereen kijkt je na van ''o, dat is die loverboy'', terwijl hij helemaal niks gedaan heeft. Uiteindelijk heeft Maria Mosterd waarschijnlijk ook nog een heleboel geld verdiend aan de verkoop van die boeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij niet eens wat verbazen als ze onder 1 hoedje spelen: die Manou en Maria. :7 Overigens geloof ik het ook niet, maar waarom is er zo'n heisa over? Wat boeit het nu of het echt waar is of niet... Laat haar lekker in haar sop gaar koken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij niet eens wat verbazen als ze onder 1 hoedje spelen: die Manou en Maria. :7 Overigens geloof ik het ook niet, maar waarom is er zo'n heisa over? Wat boeit het nu of het echt waar is of niet... Laat haar lekker in haar sop gaar koken. :)

Het boeit heel wat. Als ze een boek op de markt brengt als non-fictie en daarin schaadt ze bepaalde personen, en vervolgens blijken het allemaal leugens. Dan is dat gewoon laster (of tenminste smaad) wat gewoon strafbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij niet eens wat verbazen als ze onder 1 hoedje spelen: die Manou en Maria. :7 Overigens geloof ik het ook niet, maar waarom is er zo'n heisa over? Wat boeit het nu of het echt waar is of niet... Laat haar lekker in haar sop gaar koken. :)

Is ook echt niet erg als je in een boek beschreven wordt als groot crimineel en loverboy, terwijl je dat helemaal niet bent. Dat je niet meer normaal over straat kan, mensen je negeren, je dus waarschijnlijk nooit meer een relatie met iemand krijgt boeit echt niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...