Jump to content

Maria Mosterd


Dieko

Recommended Posts

Op de eerste pagina zag ik reacties dat Peter R De vries er wel belang bij zou hebben en dit hem geld oplevert. Een ding mag duidelijk zijn. Het levert hem inderdaad geld op, maar dat komt omdat hij van beroep 'journalist' is en ja hij verdient er dus geld mee. Ook ik heb het gezien en het merendeel van het boek bestaat volgens mij uit leugens. Ook de opmerking 'het zou mij niets verbazen als ze onder een hoedje spelen' Snap ik niet helemaal, want wie heeft er nou baat aan om als loverboy beschreven te worden. Daarnaast sprak Manou nog steeds niet helemaal correct Nederlands laat staan dat hij dit toen die tijd werd. Ze zou ook als Circa 13 jarige meisje met zware criminelen onderhandelen. Dit is dus echt een deel waarvan je kan zeggen dat dat totaal niet waar is. Een crimineel handelt echt niet met een meisje van 13 jaar om drugs. Dat pakken ze dan gewoon simpelweg af.

Doordat er al bepaalde dingen in het boek staan dat gelogen moet zijn kan je er vanuit gaan dat het grotendeels gelogen is. Er zit altijd een deel van waarheid in wat betreft haar fantasie en dingen die ze wel heeft meegemaakt en er in heeft verwerkt, maar voor het overgrote deel is het niet waar en deze personen hebben dit zelf op handen gezet om geld te verdienen. Het mag misschien een slimme manier wezen van geld verdienen, maar niet een eerlijke manier en dit valt gewoon onder smaad en fraude en daar mogen ze van mij part de bak voor indraaien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    6

  • Vice-King

    6

  • Mania-92

    3

  • PowerPats

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren heb ik De Wereld Draait Door gekeken. Peter R. de Vries zat aan tafel met de uitgever van het boek. Naar mijn idee heeft Peter R. dat boek twintig keer beter gelezen dan de uitgever.

een uitgever denkt toch alleen maar aan geld volgens mij zou het zelfs niet boeien voor hem als er marsmannetjes in voorkwamen.

maar de uitgever was ook zo dom dat ie nergens wat op te zeggen had

Peter R. en die Hugo zaten er ook de hele tijd door heen te lullen :7. Vond het nogal kinderachtig.

Ja, en na een tijdje deed Matthijs ook mee, en was het drie tegen één :puh: Het ging mij er meer om datdie uitgever de hele tijd keihard gedist werd, en dat was ook gewoon te grappig.

Uitgever: "In haar beleving was het zo dat ze verkracht werd."

Hugo:"In haar beleving?"

Uitgever: "Ja, in haar hoofd."

Hugo: "Beleving in haar hoofd, dat is dus fictie. :puh: "

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...