SanAndreasStories Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) ik wil weten of mijn laptop gta 4 aankan.zo niet,geef mij wat spellen die hij wel aankan ati Radeon mobility hd 4530 512 gb intel centrino 2 kloksnelheid weet ik niet windows vista 320 gb hd 8 gb ram aja het is ook nog een hp pavilion bedankt als je wilt helpen Bewerkt: 13 mei 2010 door SanAndreasStories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Om een gedetailleerde kijk op je pc te krijgen, gebruik je best even Flitskikker Infotool dat je hier kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Ten eerste is hier een mooi topic voor waar dit in kan, en ten tweede, nee, op laptops blijft GTA IV moeilijk, en ik denk dat jouw laptop al moeite zal hebben met Far Cry 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) zal het nog niet op low gaan en welke spellen werken wel Bewerkt: 13 mei 2010 door SanAndreasStories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 zal het nog niet op low gaan en welke spellen werken wel Je specs zijn wat vaag. Het beste plaats je ze even met dit programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 zal het nog niet op low gaan en welke spellen werken wel Je specs zijn wat vaag. Het beste plaats je ze even met dit programma. mijn schoonbroer is de admin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Nee, hij zal het niet doen. De videokaart is te slecht en de centrino zal ook wel niks zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 er zal toch nog games zijn wel op mijn videokaart kunnen draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 er zal toch nog games zijn wel op mijn videokaart kunnen draaien Er zijn games die het doen op jou laptop, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Justinn Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Can You Run It?? Probeer dat maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Can You Run It?? Probeer dat maar eens Doe maar niet. Tenzij je slechte adviezen wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Er is wel honderd keer gezegd: CanYouRunIt? Is zo onbetrouwbaar! Hij zegt totaal de verkeerde dingen. En dat weet ik zelfs met geen enkel verstand van Hardware! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 CanYouRunIt is onbetrouwbaar. Wil je goede adviezen? Dan moet je maar hier op het forum een topic aanmaken. SanAndreasStories, je laptop zal GTA IV niet draaien. Videokaart en processor liggen beide aan de slechte kant. Als je GTA IV wil spelen, raad ik je aan om een desktop te kopen/samen te stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.