Patrick Pijpers Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Als ik bij mijn GTA IV in een auto rijdt zakt het beeld steeds naar beneden waardoor het erg lastig wordt om op de weg te rijden en niet ergens tegen aan te botsen omdat je dus niks ziet. Kan dat veranderd worden zodat ik gewoon normaal beeld heb? Dit is gekomen sinds GTA Iv op Windows 7 is geïnstalleerd, kan dat er mee te maken hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Heb je het legaal gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Ik heb EFLC legaal gekocht en ik had 1 keertje zo'n dronken camera, terwijl Luis niet zat was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Maar dit is iets anders. Je bedoeld waarschijnlijk dat de camera achter de auto gaat en dat de auto je zicht belemmerd. Probeer eens een andere camera view. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 En die camera view kun je veranderen met de knop "V". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Gebruik je een trainer. Open dan launch GTAIV in de Rockstar>GTA IV map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 @ Hierboven: Wat zou dat voor verschil maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 ik ben nu gta aan het installeren maar mischien moet je net als bij GTA SAN ANDREAS bij opties controller/joystick ofzo iets... veranderen in mouse k weet het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.