vw53steven Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Hallo iedereen Ik zou graag zelf auto's willen modden van SA, maar weet niet welk programma ik hier voor kan gebruiken. Wat raden jullie mij aan? Iets dat een beetje overzichtelijk is en makkelijk te begrijpen. Ik hoor het graag. Reageren
justin12345 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Meestal , is dat niet bepaald makelijk. Je moet ervaring hebben . Reageren
Beagle Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Het is niet makkelijk meteen een auto te modden, maar hier staat een lijst met tutorials die je kan volgen om alles een beetje te leren. Reageren
vw53steven Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Het is niet makkelijk meteen een auto te modden, maar hier staat een lijst met tutorials die je kan volgen om alles een beetje te leren. Ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.