GTAKevin023 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Hey, Elke keer als ik een aantal keren heb gesaved met gta IV op de xbox 360 en ik sluit hem af en ik ga een andere keer weer spelen dan opend hij een heel andere savegame. Terwijl het eigenlijk hoort te zijn dat de laatste save die wordt gemaakt die weer wordt geopend als het spel weer gespeeld wordt. En alle datums zijn hetzelfde. Hoort dit allemaal of is er iets mis? Ik heb er niet echt veel last van want alles doet het gewoon nog ik moet alleen elke keer de savegame openen die ik wil en dat is best vervelend. Groeten Android PS, hij maakt ook de zelfde datum bij TBOGT en TLAD terwijl ik die niet eens gespeeld heb die dag. I luv LC is van TBOGT en It's War is van TLAD. De rest is van de normale IV Bewerkt: 13 mei 2010 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Als je je 360 nou naar de juiste datum verandert, wat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Even over het eerste van die savegames, dan kun je toch in het Pauzemenu naar Game > Load en dan de goede savegame kiezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Dat is irritant. Als hij gewoon laadt dan kan hij zo spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.