Jump to content

Error met opstarten GTA san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Zonet heb ik gta san andreas op deze pc geinstalleerd na lange tijd het niet meer gespeeld te hebben. Alles verliep prima installatie compleet maar nu elke ik opstart komt erop:

In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Heb het spel al re-installed maar dat helpt ook niet.

Mijn specs:

Windows xp (service pack 3)

Intel core 2 quad cpu

Kloksnelheid: 2.33 GHZ, 2,50 GB

Op mijn vorige computers werkte gta san andreas altijd prima. Mijn vorige computers hadden vista en eentje xp waardoor ik het nu erg vreemd vindt dat het spel het niet meer doet.

Alle hulp is zeer welkom en alvast bedankt!

Geplaatst:

Heb je mods geinstaleert toevallig ?

als dat wel zo is moet je alle mods effe deinstaleren en het nog een keer proberen

Geplaatst:

Komt er nog iets meer?

Nee, dat is de enige error dat er op komt. Heb zonet het spel even op mijn oudere pc geinstalleerd en daar werkt het wel. Maar die is slomer als de deze. Verschil is wel dat ik op die andere vista heb en hier xp. Maar toch, het spel zou op xp ook moeten werken sinds hij dat vroeger wel deed.

Geplaatst:

misschien als administrator uitvoeren, of als dat niet werkt wordt soms aangeraden gta_sa.set uit je gta sa user files te verwijderen. overigens zou ik die wel eerst back-uppen als je dat doet, miss doet hij het dan echt helemaal niet meer... ik weet het niet maar iniedergeval voor het geval dat...

ik hoop dat je er wat aan hebt..

Geplaatst:

Waar vind je gta_sa.set ? Ik vind user files niet xd

en ik speel op admin acc dus dat kan het probleem niet zijn op windows xp.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik weet niet precies of op een XP hetzelfde is als bij mij, vista, maar het is op vista en bijna zeker weten ook op XP in je documenten, daar zie je een map genaamd 'GTA San Andreas User Files' (zonder die ') als het goed is staat het bestand daar in

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Kheb al zitten zoeken maar kvind em niet=/

Op vista vond ik hem ja, maar op deze comp heb ik xp. Iemand die hem op xp weet staan?

Geplaatst:

Op vista vond ik hem ja, maar op deze comp heb ik xp. Iemand die hem op xp weet staan?

Bij XP staat de GTA San Andreas User Files in je mijn documenten map.

Geplaatst:

Daar heb ik ook al gezocht, maar vind hem nog steeds niet=/

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is gek... voer het spel eens uit in de compatabiliteidsmodus Windows XP SP2/Windows 98

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Dat is gek... voer het spel eens uit in de compatabiliteidsmodus Windows XP SP2/Windows 98

Voor de duidelijkheid, ik vind de user files map gewoon niet. Kan best zijn eens ik hem vind het daar wel in zit. Maar als ik in mijn documenten kijk staat daar niets in van user files.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Da's k*t.

Misschien is je laptop niet krachtig genoeg.

Heb je anders geen andere MS PC? probeer het daar anders eens op. ;)

Geplaatst:

Da's k*t.

Misschien is je laptop niet krachtig genoeg.

Heb je anders geen andere MS PC? probeer het daar anders eens op. ;)

Gast. :7 Een PC waar een Quad Core in zit heeft heus wel een videokaart die minstens net zo goed is als de nVidea 6150. Dus aan zijn PC zal het niet liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...