Jump to content

Jim Fitzgerald


Danny13091994

Recommended Posts

Bij de beschrijving de missie Was It Worth It? wordt in de trivia gezegd dat Niko Bellic in de missie No Way On The Subway Jim Fitzgerald vermoordt na een biker-achtervolging:

Trivia

Het is niemand minder dan Niko Bellic die je broeder Jim vermoordt. Dit gebeurt tijdens de missie No Way on the Subway in GTA IV

Maar dit kan niet waar zijn omdat als je naar onderstaande plaatjes kijkt:

post-91499-127375447463.jpgpost-91499-12737545388.jpg

Zie je in het tweede plaatje geen Jim Fitzgerald staan, kortom Niko Bellic kan Jim niet hebben vermoordt omdat hij niet bij de twee The Lost bikers staat die Niko vermoordt in No Way On The Subway

Bewerkt: door Danny13091994
Link to comment
Delen op andere websites

Er loopt al een gelijkaardige discussie in dit topic. Ik zal nog eens herhalen wat ik daar ook zei: "In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD." Blijven hopen jongens, maar het is wel degelijk Jim die het loodje heeft gelegd. Ashley vertelt het aan Johnny op het einde van de missie Was it Worth it? en een nieuwsbericht op de radio bevestigt het ook nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Zat er toevallig ook al over na te denken deze week. Het klopt wel wat jij zegt Svenie, alleen vind ik het opvallend van Rockstar Games dat ze het model van Jim uit GTA: IV niet in TLAD hebben gezet. De stem lijkt totaal niet en over het uiterlijk nog maar te zwijgen. Persoonlijk vind ik dit erg jammer aangezien je in GTA: IV een heel ander beeld krijgt van Jim. Toch vind ik het een raadsel achtig iets, Ray Boccino had letterlijk tientallen bodyguards (Hitmans) in zijn macht, dus dan zal je denken dat Jim door een van hen is omgekomen. Misschien is dit ook wel zo en krijgen de gamers dit verder niet te zien, zelfs niet in een missie. Mijn theorie kan kloppen maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. We weten wel een ding zeker, Jim is omgekomen in opdracht van Ray Boccino. :(

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV had je ook al kunnen weten of het Jim was die dood ging, het stond namelijk op de website van de Liberty Tree. Maar het is inderdaad een minpuntje dat het totaal verschillende mensen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er loopt al een gelijkaardige discussie in dit topic. Ik zal nog eens herhalen wat ik daar ook zei: "In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD." Blijven hopen jongens, maar het is wel degelijk Jim die het loodje heeft gelegd. Ashley vertelt het aan Johnny op het einde van de missie Was it Worth it? en een nieuwsbericht op de radio bevestigt het ook nog eens.

Het is NIET mogelijk dat dat ook Jim is want ook al is het model van JF nog niet uitgewerkt, de stemmen lijken tevens ook niet op elkaar

Link to comment
Delen op andere websites

een van die twee bikers zie je in de missie Collectors Item

en dat is die kale

en jim lijkt totaal niet op die met het lang haar

maar als dat wel jim is vind ik het raar dat hij eerder dood gaat dan die kale

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

Zat er toevallig ook al over na te denken deze week. Het klopt wel wat jij zegt Svenie, alleen vind ik het opvallend van Rockstar Games dat ze het model van Jim uit GTA: IV niet in TLAD hebben gezet. De stem lijkt totaal niet en over het uiterlijk nog maar te zwijgen. Persoonlijk vind ik dit erg jammer aangezien je in GTA: IV een heel ander beeld krijgt van Jim. Toch vind ik het een raadsel achtig iets, Ray Boccino had letterlijk tientallen bodyguards (Hitmans) in zijn macht, dus dan zal je denken dat Jim door een van hen is omgekomen. Misschien is dit ook wel zo en krijgen de gamers dit verder niet te zien, zelfs niet in een missie. Mijn theorie kan kloppen maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. We weten wel een ding zeker, Jim is omgekomen in opdracht van Ray Boccino. :(

Toeval dat Jim een missie eerder, tijdens Collector's item in exact dezelfde steeg met exact dezelfde biker staat?

Er loopt al een gelijkaardige discussie in dit topic. Ik zal nog eens herhalen wat ik daar ook zei: "In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD." Blijven hopen jongens, maar het is wel degelijk Jim die het loodje heeft gelegd. Ashley vertelt het aan Johnny op het einde van de missie Was it Worth it? en een nieuwsbericht op de radio bevestigt het ook nog eens.

Het is NIET mogelijk dat dat ook Jim is want ook al is het model van JF nog niet uitgewerkt, de stemmen lijken tevens ook niet op elkaar

Model stond nog niet op punt + er is sprake van een andere voice actor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zat er toevallig ook al over na te denken deze week. Het klopt wel wat jij zegt Svenie, alleen vind ik het opvallend van Rockstar Games dat ze het model van Jim uit GTA: IV niet in TLAD hebben gezet. De stem lijkt totaal niet en over het uiterlijk nog maar te zwijgen. Persoonlijk vind ik dit erg jammer aangezien je in GTA: IV een heel ander beeld krijgt van Jim. Toch vind ik het een raadsel achtig iets, Ray Boccino had letterlijk tientallen bodyguards (Hitmans) in zijn macht, dus dan zal je denken dat Jim door een van hen is omgekomen. Misschien is dit ook wel zo en krijgen de gamers dit verder niet te zien, zelfs niet in een missie. Mijn theorie kan kloppen maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. We weten wel een ding zeker, Jim is omgekomen in opdracht van Ray Boccino. :(

Toeval dat Jim een missie eerder, tijdens Collector's item in exact dezelfde steeg met exact dezelfde biker staat?

Ja, en? Hieruit blijkt maar weer dat die onbekende biker niet Jim is. Waarschijnlijk was die vent een vriend van Jim en is hij zelf ontkomen aan Niko Bellic maar door andere aanhangers van Ray Boccino omgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zat er toevallig ook al over na te denken deze week. Het klopt wel wat jij zegt Svenie, alleen vind ik het opvallend van Rockstar Games dat ze het model van Jim uit GTA: IV niet in TLAD hebben gezet. De stem lijkt totaal niet en over het uiterlijk nog maar te zwijgen. Persoonlijk vind ik dit erg jammer aangezien je in GTA: IV een heel ander beeld krijgt van Jim. Toch vind ik het een raadsel achtig iets, Ray Boccino had letterlijk tientallen bodyguards (Hitmans) in zijn macht, dus dan zal je denken dat Jim door een van hen is omgekomen. Misschien is dit ook wel zo en krijgen de gamers dit verder niet te zien, zelfs niet in een missie. Mijn theorie kan kloppen maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. We weten wel een ding zeker, Jim is omgekomen in opdracht van Ray Boccino. :(

Toeval dat Jim een missie eerder, tijdens Collector's item in exact dezelfde steeg met exact dezelfde biker staat?

Ja, en? Hieruit blijkt maar weer dat die onbekende biker niet Jim is. Waarschijnlijk was die vent een vriend van Jim en is hij zelf ontkomen aan Niko Bellic maar door andere aanhangers van Ray Boccino omgekomen.

Geloof wat je wil. Als alles erop wijst dat het wel degelijk Jim is en niet alleen WikiGTA met die informatie komt opzetten, dan zou ik me maar eens dringend de vraag stellen over wie hier nu gelijk heeft. Wees alsjeblief niet zo naïef.

Link to comment
Delen op andere websites

In de krant staat wel dat JF in de metrobuizen dood gevonden is, dat is wel toeval niet?

Ook al is om een of andere reden wel Jim (wat ik zelf heel onwaarschijnlijk vindt) dan is hij niet in de metrobuizen gedood want ook al schiet je perfect op de overgebleven onbekende biker je krijgt de kans om hem te doden pas op de metrobrug die van Alconquin van Broker lijdt

Link to comment
Delen op andere websites

@Svenie: Ik wil je best gelijk geven hoor maar alle informatie overtuigd mij niet helemaal. Wat ik al eerder heb aangegeven, mijn theorie kan kloppen maar die van jou net zo goed. Als je per se het gelijk wilt hebben en niet kijkt naar andere mogelijkheden ben je in mijn ogen zelf naïef bezig als je het mij vraagt. Alle informatie klopt wat betreft mijn theorie, maar of ik met die informatie op het juiste pad zit is nog maar de vraag..

Link to comment
Delen op andere websites

In de krant staat wel dat JF in de metrobuizen dood gevonden is, dat is wel toeval niet?

Ook al is om een of andere reden wel Jim (wat ik zelf heel onwaarschijnlijk vindt) dan is hij niet in de metrobuizen gedood want ook al schiet je perfect op de overgebleven onbekende biker je krijgt de kans om hem te doden pas op de metrobrug die van Alconquin van Broker lijdt

Daar bedoel ik hetzelfde mee, ik bedoel op het metrospoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Jim uit TLaD toch wel beter dan die kale uit IV. Jammer ik had de Jim uit TLaD graag in IV gezien :(

Alle info wijst er gewoon net zoals Svenie al zei naar dat toen IV was uitgebracht ze pas begonnen met TLaD maken bij R*

en daardoor niet Jim hebben kunnen programeren in IV zoals hij er in TLaD uitziet. En dat ze er uiteindelijk van hebben gemaakt dat die kale Jim was aangezien ze het niet konden veranderen. Maar als je in het verhaal kijkt zou ik eerder zeggen dat Jim nadat hij opsplitste na de cutscene van de missie "Was it worth it" hij gedood zou moeten zijn door één van de mannen van Ray Boccino ookal zeggen ze hem in de metrobuizen te hebben gevonden.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...