Jump to content

Jim Fitzgerald


Danny13091994

Recommended Posts

Ik citeer van het nieuwsbericht van Weazel News: "(...) was recognized as Jim Fitzgerald from Alderney." Waarom sluiten we de discussie daarmee niet gewoon? Hierover doorpraten heeft geen zin.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is zo'n beetje een zelfde kwestie als toen met Vic Vance, velen willen gewoon niet geloven dat hij dood is. Waarschijnlijk gaan velen dit volhouden tot R* het zelf bevestigd... ook al dat er ditmaal tenminste bewijs is dat het Fitzgerald is die sterft in 'No Way on the Subway'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Jim uit TLaD toch wel beter dan die kale uit IV. Jammer ik had de Jim uit TLaD graag in IV gezien :(

Alle info wijst er gewoon net zoals Svenie al zei naar dat toen IV was uitgebracht ze pas begonnen met TLaD maken bij R*

en daardoor niet Jim hebben kunnen programeren in IV zoals hij er in TLaD uitziet. En dat ze er uiteindelijk van hebben gemaakt dat die kale Jim was aangezien ze het niet konden veranderen. Maar als je in het verhaal kijkt zou ik eerder zeggen dat Jim nadat hij opsplitste na de cutscene van de missie "Was it worth it" hij gedood zou moeten zijn door één van de mannen van Ray Boccino ookal zeggen ze hem in de metrobuizen te hebben gevonden.

Jim is niet die kale biker, maar die op de achtergrond met het lange haar en de baard.

Link to comment
Delen op andere websites

oke dit "onnodige topic" heeft al lang genoeg geduurt vind ik dus stop er maar mee!

moderators zet er een slotje op a.u.b.

>>> Door Jacky-2007: En voor dergelijk gedrag als dit (moderator-gedrag) ben je al eerder door mij aangesproken via PM. Niet aan jou, dit soort opmerkingen. Zie wederom je PM inbox.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Jim uit TLaD toch wel beter dan die kale uit IV. Jammer ik had de Jim uit TLaD graag in IV gezien :(

Alle info wijst er gewoon net zoals Svenie al zei naar dat toen IV was uitgebracht ze pas begonnen met TLaD maken bij R*

en daardoor niet Jim hebben kunnen programeren in IV zoals hij er in TLaD uitziet. En dat ze er uiteindelijk van hebben gemaakt dat die kale Jim was aangezien ze het niet konden veranderen. Maar als je in het verhaal kijkt zou ik eerder zeggen dat Jim nadat hij opsplitste na de cutscene van de missie "Was it worth it" hij gedood zou moeten zijn door één van de mannen van Ray Boccino ookal zeggen ze hem in de metrobuizen te hebben gevonden.

Jim is niet die kale biker, maar die op de achtergrond met het lange haar en de baard.

Maar hij lijkt er totaal niet op, of is dit omdat je in TLaD juist Jim met die kale Biker ziet

dat het per sé die andere Biker moet zijn :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al gezegd is was het model van Jim tegen die tijd anders dan wat het nu is geworden. Dit is ook deels te zien bij Johnny, zo heeft die bij de museummissie en de missie in Bohan bij de drugsdeal (ben even de namen vergeten) een ander pak aan dan dat die in TLAD heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die nieuwe Lost outfit uit TLaD wel veel beterdan dat stomme kloffie uit IV. Jammer dat Johnny die Lost tattoo op zn nek uit IV niet in TLaD heeft :{

Die heeft hij wel, alleen is hij iets minder zichtbaar gemaakt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...