Barcelona Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Hey:P Ik ben snel missies aan het doen voor the trophy Liberty City minute. Ik heb dus snel achter elkaar missies gedaan en heb alle missies af voor Special Someone.(Dus Assets, Pest Control, Buoys Ahoy en Paper Trail) Behalve Dwayne en die auto van bernie, maar dat zijn zijmissies toch? Maar der is een probleem, ik krijg die telefoontje maar niet van UL Paper. Gewoon wachten of is er een manier voor? Ik wacht nu al 15-20 minuten. Ik wacht nu al 10-15 minuten, komt die vanzelf wel of is het 1 of andere bug? Want dat zal wel zonde zijn. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 ik moet zeggen dat het van mij ook lang duurde, maar probeer U.L. united paper eens te bellen... misschien heeft dat effect succes! Reageren
Barcelona Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Dan krijg ik de voice mail. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Dan krijg ik de voice mail. probeer eens te bellen naar Roman of Little Jacob. normaal gezien gaat Roman toch mee met jou op deze missie? ice Reageren
Barcelona Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Mensen zo als roman/bruce bellen me wel op van de wedding, mischien komt die telefoontje van UL paper? Want Kate belt nu ook maar nog steeds geen UL paper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.