Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 kan iemand die missie met die tractor doen. dan moet je 6 dozen, in een van laden. en dan Ryder beschermen. maar wil niet lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik kan hem wel voor jouw doen gefe mij maar dan de savafil en dan doen ik hem wel ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 uhm... hoe moet dat :$ gwn via mail ofzo... ik zie ook zat sommige een link hebben ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 jah via rapidshare en dan uploaden en dan krijg je automatisch een link en dan kun je de link aan mij geven en daarna kan ik die missie morgen doen en aan jou geven easy of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 eigenlijk niet maar oke kan ik het niet gewoon beter via de gewone e-mail sturen als bijlage veel makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ok of geef me je msn en stuur dan via msn is tog nog beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 geef dan, dan kan ik sturen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Voordat jullie het verkeerd doen, e-mail adressen alleen via pm he! En het forum dient niet als chatbox. Kun je even verdere uitleg geven over de missie? Hoe die heet enzo? Kijk ook even op de Nederlandse Walktrough! Ik denk dat je deze missie bedoeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik stuur ook pm. maar ik krijg hier antwoord op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.