Jump to content

[REL] EGPH Download Manager


Megadreams

Recommended Posts

DownloadManager.gif

Versie: 1.0.2

Wat is EGPH Download Manager?

EGPH Download Manager is een programma dat is gemaakt door mij en is gereleasd door EGPH Software van EGPH Productions, je voert simpelweg een link in van het bestand of programma dat je wil downloaden en drukt op Downloaden en nadat je de path aanduidde zal de Download Manager beginnen met het downloaden, downloaden via de Download Manager gaat sneller dan downloaden via je browser.

We zijn ook bezig met een Download Info file te maken (extensie: .down) die je op jou site kan gebruiken om een download informatie als beschrijving mee te geven voor de Download Manager, helaas is deze functie nog niet volledig werkend.

De huidige versie is enkel in het engels maar EGPH Download Manager zal binnenkort ook in het nederlands te vinden zijn in 1 van de volgende versies, bij het openen van de Download Manager word er gekeken of er een nieuwe versie is, er zitten nog enkele bugs in de Download Manager waaronder het kunnen downloaden van niet bestaande bestanden en programma's die dan overigs leeg zijn, er zijn ook nog geen iconen gemaakt maar dat zal in de volgende versie worden toegevoegd.

____________________________________________________________________________________________

EGPH Productions is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door dit programma,

dit programma is FREEWARE wat bekend dat het gratis is, je mag het niet zelf releasen zonder vermelding van de maker (mij en EGPH Software van EGPH Productions dus) en je mag er ook geen geld voor vragen.

Heb je een bug gevonden of heb je een vraag, je mag altijd een reactie plaatsen in dit topic.

Download v1.0.2

Download v1.0.1

Download v1.0.0

Changelog:

v1.0.0

~ Eerste release.

v1.0.1

~ Enkele errors opgelost.

v1.0.2

~ Extensies toegevoegd: Klik hier voor de extensie lijst.

~ Icoon toegevoegd.

~ Maximaliseren uitgezet.

~ EGPH Download Manager werkt nu ook voor .net framework 2.0 en hoger (eerder was enkel: .net framework 4.0).

Bugs

Tijden van downloaden kloppen niet.

MVG,

Megadreams

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog niet kunnen testen alleen vraag ik me af of het ook sneller download dan Google Chrome aangezien dat 3x zo snel is als IE. Ook denk ik dat het meer minder tijd bespaart dan dat het kost om die link in je programma te krijgen. Maar ja, dit is dan mijn eerste indruk als ik het lees. Misschien wordt ik wel heel erg verast als ik het programma in werking zie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Google Chrome moet je dan ook nog naar die Downloads map hier bepaal je meteen waar die het moet opslagen en die zet het daar, hij download in ieder geval heel snel, maar sneller dan google chrome weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Google Chrome moet je dan ook nog naar die Downloads map hier bepaal je meteen waar die het moet opslagen en die zet het daar, hij download in ieder geval heel snel, maar sneller dan google chrome weet ik niet.

Dat van die downloads map kiezen kan je ook bij Google Chrome. hypocrite.gif Maar ik zal eens kijken hoe snel die download als mijn framework geupdate is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Naja nu is het nog een simpel klein programmatje, maar ik wilde het al zo releasen voordat ik het groter begon te maken en uitgebreider, want die Download Info bestanden die je gaat kunnen gebruiken (is al grotendeels gemaakt) worden ook beter.

P.S: Ik ben errors aan het wegwerken die opeens opkwamen. (deze zal ongeveer over een uurtje gereleasd worden als 1.0.1.

v1.0.1 gereleasd.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Maar natuurlijk, dat wilde ik eigenlijk al bij het plaatsen van dit topic, en ook van tijdens de download van het programma zelf in het programma (als voorbeeld) download die dat natuurlijk zo snel dat je nog geen screen kon maken van het downloaden zelf. :schater:

Morgen zal ik enkele screens maken.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Skin ziet er leuk uit maar ik heb nog een paar puntjes:

  • Verander het icoon, zowel van de .exe als die je ziet als je het programma draait.
    Disable de maximize button.
    Zorg dat als je over de resize balk gaat geen resize cursor ziet

Dit is allemaal te veranderen. Post ook even de ondersteunde extensies want ik kan geen eens JPGs downloaden. crazy.gif

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

1. had ik al vermeld dat dat ging komen ;)

2. Goed idee.

3. Zal ik regelen.

En owhja de image extensies moesten er ook nog in, dat is iets voor v1.0.2, de ondersteunde extensies:

http://software.egph-productions.eu/downmanager/extensions.php

Sorry voor het kleine layout probleem in die map. :$

In ieder geval bedankt voor de ideeën en beoordeling ;)

EDIT: Ik ben het vereiste .net framework aan het verlagen, op het moment zit ik nog met warnings als ik dat doe.

EDIT 2: Over een uurtje ongeveer word v1.0.2 gereleasd.

EDIT 3: Gereleasd!

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug gevonden. Ik heb een link van SolidFiles gepakt en erin geplakt (op die site moet je 'download'klikken)

dus hij geeft een error dat het geen geldige link is. Ik klik oke en dan komt de de savevenster en vraag waar wilt u het bestand opslaan? Maar de link is ongeldig ?? klopt iets niet he.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...