Megadreams Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Inderdaad, dit is mij ook al opgevallen, ik moet er nog naar kijken. P.S: voor downloaden is een rechtstreekse link nodig dus met bv .exe, .rar enzo. Het toevoegen van een extensie kan aan mij worden gevraagd, er zal nog een automatische extensies wijziger komen. (waar je niets van zal merken, maar het zal in te stellen zijn via een instellingen functie die word toegevoegd). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Om aan die directe download link te komen moet je wel eerst op 'download' klikken ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Voor zo,n websites is de Download Manager niet gemaakt, omdat dat vrijwel niet te doen is, bij zo,n websites zal je toch wel via je browser moeten downloaden, tenzij dat je de link uit die knop krijgt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Dit is gemaakt met Visual Basic, ik ben bezig met v2.0.0 die via een installer zal werken en alle bestanden zal downloaden en installeren, dit omdat EGPH Download Manager gebruik gaat maken van bestanden voor meerdere nieuwe functies, de installer word gemaakt in C++, EGPH Download Manager zal misschien binnenkort ook worden herschreven naar C++. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Visual Basic? Heb je daar dat ene VB programma voor nodig? Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Om met de programmeertaal Visual Basic te programmeren heb je inderdaad Microsoft Visual Basic nodig. Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Is dat gratis? Is het tegenwoordig teveel moeite om zelf even te kijken... Op de Micorosft site kan je t gewoon downloaden: Klik Je moet wel binnen 30 dagen (gratis) registreren! Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Zoiets heb ik al, zou ik jouw source-code mogen hebben om wat aan te passen (tekstjes enzo, ff proberen)? Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Ik geef liever niet onze source code vrij, sorry. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Het gaat me alleen om de GUI, niet om derest Reageren
Casss Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Het gaat me alleen om de GUI, niet om derest Die zit deels in de soucre Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 EGPH Download Manager is niet dood, ik ben nog bezig aan v2.0.0 omdat ik echt veel mogelijkheden erin wil, je zal zelfs de layout van het programma kunnen wijzigen, er zal wel een installer komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.