Jump to content

[REL] EGPH Download Manager

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad, dit is mij ook al opgevallen, ik moet er nog naar kijken.

P.S: voor downloaden is een rechtstreekse link nodig dus met bv .exe, .rar enzo.

Het toevoegen van een extensie kan aan mij worden gevraagd, er zal nog een automatische extensies wijziger komen. (waar je niets van zal merken, maar het zal in te stellen zijn via een instellingen functie die word toegevoegd).

Geplaatst:

Voor zo,n websites is de Download Manager niet gemaakt, omdat dat vrijwel niet te doen is, bij zo,n websites zal je toch wel via je browser moeten downloaden, tenzij dat je de link uit die knop krijgt.

Geplaatst:

Dit is gemaakt met Visual Basic, ik ben bezig met v2.0.0 die via een installer zal werken en alle bestanden zal downloaden en installeren, dit omdat EGPH Download Manager gebruik gaat maken van bestanden voor meerdere nieuwe functies, de installer word gemaakt in C++, EGPH Download Manager zal misschien binnenkort ook worden herschreven naar C++.

Geplaatst:

Om met de programmeertaal Visual Basic te programmeren heb je inderdaad Microsoft Visual Basic nodig.

Geplaatst:

Is dat gratis?

Is het tegenwoordig teveel moeite om zelf even te kijken... :ch:

Op de Micorosft site kan je t gewoon downloaden: Klik

Je moet wel binnen 30 dagen (gratis) registreren!

Geplaatst:

Zoiets heb ik al, zou ik jouw source-code mogen hebben om wat aan te passen (tekstjes enzo, ff proberen)?

• 2 weken later...
Geplaatst:

EGPH Download Manager is niet dood, ik ben nog bezig aan v2.0.0 omdat ik echt veel mogelijkheden erin wil, je zal zelfs de layout van het programma kunnen wijzigen, er zal wel een installer komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...