Jump to content

Mijn eerst carmod voor gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi gemaakt, vooral voor een beginner. Alleen waarvoor is het een private mod(el)? Zet gewoon die .rar-bestand hier, zodat iedereen hem kan downloaden. Anders denk ik dat niemand erom vraagt. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gemaakt, vooral voor een beginner. Alleen waarvoor is het een private mod(el)? Zet gewoon die .rar-bestand hier, zodat iedereen hem kan downloaden. Anders denk ik dat niemand erom vraagt. :N

Ik wil gewoon niet dat iemand er dingen aan zit te veranderen en het kan me eigenlijk niks schelen of iemand er om vraagt of niet.

Bewerkt: door wannes12
Geplaatst:

Jij word later vast een bekende modder _O_. Maar wel zeer mooi gemaakt, alleen mis ik kleuren.

Geplaatst:

Ik citeer:

Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.

Aangezien je modificatie afgerond is, wil ik binnen een paar dagen een downloadlink hebben. Als je aangeeft het niet te willen geven wil ik het gerust al voor je sluiten.

Geplaatst: (bewerkt)

Jij word later vast een bekende modder _O_. Maar wel zeer mooi gemaakt, alleen mis ik kleuren.

Je ziet het misschien niet goed maar het is bijna volledig in koolstofvezel gemaakt.En was "Jij word later vast een bekende modder" serieus bedoeld of was het maar om te lachen?

Bewerkt: door wannes12
Geplaatst:

Je kan je modificatie nog posten in het Picture Post & Commentary voor verdere comments en rates. Topic openen is alleen voor modificaties met downloadlink of WIP :slotje:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...