Jump to content

heb nieuwe pc nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

Budget:Ik heb genoeg

Doel:Gamen zoals crysis,gta 4

Desktop of laptop:Desktop

Merk pc of samengesteld:Samengesteld

Benodigde randapparatuur:toetsenbord,muis,speakers en monitor

Voorkeuren voor merk:ATI en Intel

besturingsysteem:liefst windows 7

Zelf in elkaar zetten:voor het liefst niet

bedankt als je wilt helpen

Geplaatst: (bewerkt)

Je zal toch echt je maximum budget moeten geven. Straks stelt er iemand 1 samen die te duur voor je is.

Bewerkt: door Isic
Geplaatst:

wooow 3349 euro voor zo'n game PC crazy.gif

een Console kopen is toch veel goedkoper en ben je altijd zeker van dat je game werkt, toch?

Als jij een PC wilt koopt hij toch gewoon een PC? En je hebt ook gamePC's voor rond de 700 maar die zijn natuurlijk niet zo goed als deze.

Geplaatst:

hij vraagt toch om een pc of ben ik nou gek?

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil wel zo goeie pc.hoeveel jaar zou ik wel kunnen meegaan.ik heb toch de lotto gewonnen :dans::dans::dans: en had ik nog gehoord dat die radeon hd 5970 de beste videokaart ever is

Bewerkt: door SanAndreasStories
Geplaatst:

ik wil wel zo goeie pc.hoeveel jaar zou ik wel kunnen meegaan.ik heb toch de lotto gewonnen static.gifstatic.gifstatic.gif en had ik nog gehoord dat die radeon hd 5970 de beste videokaart ever is

Heb je de 3de post gezien uit je topic? En gefeliciteerd!

Geplaatst:

Ik zou persoonlijk voor een ander keyboard en muis gaan. De muis is draadloos, en draadloos gamen is gewoon kut. Dat keyboard is imo nogal lelijk, groot, de toetsen voelen vies aan, en het schermpje ga je toch niet gebruiken. Ik adviseer iets als de Razer DeathAdder in combinatie met een Razer Lycosa/Tarantula. Wel natuurlijk een goede muismat kopen, om je muis optimaal te benutten.

Ook zijn er veel betere schermen verkrijgbaar, zit er geen assemblage bij die samenstelling, geluidskaart kan er ook nog wel bij, en zou ik twee HD 5870'jes doen i.p.v. een enkele 5970. Het past allemaal toch in het niet-bestaande budget, dus waarom niet?

Geplaatst:

Ik zou persoonlijk voor een ander keyboard en muis gaan. De muis is draadloos, en draadloos gamen is gewoon kut. Dat keyboard is imo nogal lelijk, groot, de toetsen voelen vies aan, en het schermpje ga je toch niet gebruiken. Ik adviseer iets als de Razer DeathAdder in combinatie met een Razer Lycosa/Tarantula. Wel natuurlijk een goede muismat kopen, om je muis optimaal te benutten.

Ook zijn er veel betere schermen verkrijgbaar, zit er geen assemblage bij die samenstelling, geluidskaart kan er ook nog wel bij, en zou ik twee HD 5870'jes doen i.p.v. een enkele 5970. Het past allemaal toch in het niet-bestaande budget, dus waarom niet?

Dus ik zou toch even een maximaal budget opgeven, of moet ik een PC van 10.000 euro samenstellen? blij.gif

Geplaatst:

Dus ik zou toch even een maximaal budget opgeven, of moet ik een PC van 10.000 euro samenstellen? blij.gif

ik ben niet gek om 10000 uit te geven :bonk:

Geplaatst:

dus je wilt een laptop en computer Desktop?

ja desktop voor thuis laptop bij oma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...