S.Knoop Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Uit hoeveel tegenstanders bestaat dit ringvechttoernooi? En moet je dit in één keer doen om de Achievement te halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 6 x 3=18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 19, er zitten 4 kooivechters in de finale. Je haalt ze simpel neer door met een counter hun wapen af te pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 19, er zitten 4 kooivechters in de finale. Je haalt ze simpel neer door met een counter hun wapen af te pakken. Bij mij waren het er gewoon 3 hoor. Ronde 1 Wapenloos Wapenloos Wapenloos Ronde 2 Wapenloos Wapenloos Wapenloos Ronde 3 Wapenloos Baseball bat Knife Ronde 4 Baseball bat Wapenloos Knife Ronde 5 Baseball bat Wapenloos Knife Ronde 6 Knife Knife Knife Ik heb recent nog de Cage Fights zijmissie voltooid voor de beschrijving op WikiGTA, ik ben dus vrij zeker van mijn stuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.