BoerBanaan Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Hooi, Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met simpele texture mods en ik heb geprobeerd van de Dollar ketting een Euro ketting te maken.. Ik heb de goeie texture gevonden en ik heb de Dollar ook veranderd in een Euro, maar er zit nog een schaduw achter van de Dollar. Mijn vraag is dus; hoe verander ik die schaduw? Zo ziet het er in game uit (let niet op het shirt ) De texture Bewerkt: 13 mei 2010 door BoerBanaan Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Aangezien de gehele achtergrond zwart is op de texture, zit daar wss het dollartekenschaduw (ofzoiets ) in verborgen. Als je de achtergrond van zwart naar wit zou maken, en dan een schaduw van de euro in het zwart, zou dat misschien helpen. Succes! Reageren
jvj Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Heb je die nou toch gemaakt? Hij ziet er bijzonder realistisch uit, tegenwoordig kunnen euro tekens toch eenvoudigweg een schaduw van een dollar verkrijgen ALs je echt cool wil zijn koop je EFLC en neem je mijn gouden gsm mod! http://www.gtaforum.nl/topic/112413-solid-golden-cellphone/ Bewerkt: 13 mei 2010 door jvj Reageren
Beagle Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin . @JVJ: Je kan je mod ook in je handtekening of statusupdate zetten ipv het hier te zetten. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin . Hoe? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Dat dollar teken op de achtergrond is de alpha map die je niet aangepast hebt. Die zorgt ervoor dat bepaalde delen onzichtbaar worden waardoor het lijkt alsof het uit één stuk materiaal bestaat. Die alpha map zit bij de alpha channel van de texture in de TXD. Verder een vrij simpele modificatie, maar het is een begin . Hoe? Als je in TXDWorkshop je txd opent staat er helemaal onderaan dit: Image, Alpha / mask, Mixed View klik op de alpha en dan krijg het Reageren
wannes12 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 In welk programma is het gemaakt ? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 In welk programma is het gemaakt ? Ik heb de textures opgehaald met TXD Workshop, veranderd met photoshop en weer er in gedaan met TXD workshop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.