Colleke1 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb een mod gedownload dat je dubbele wapens hebt maah je moet weapen.dat in data zetten maaah moet ik de andere map WEAPon dan verwijderen of waat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 gewoon in de map waa gtasa staat bijzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 gewoon in de map waa gtasa staat bijzetten dat heb ik gedaan en nu ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 en nu ? Als je het allemaal goed hebt gedaan moet het nu lukken. Plaats even de README op het forum dan kunnen wij je beter helpen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 en nu ? Als je het allemaal goed hebt gedaan moet het nu lukken. Plaats even de README op het forum dan kunnen wij je beter helpen! weapon - #1.dat: Allows you to double wield Pistols, Silenced Pistols, Desert Eagles, Combat Shotguns, Sawn-Off Shotguns, SMGs, M4s, and AK-47s, and Miniguns. weapon - #2.dat: Allows you to double wield only Pistols, Silenced Pistols, Desert Eagles, Sawn-Off Shotguns, Machine Pistols, Tec9s, and SMGs. The reason I have provided two is because some weapons in the first weapon.dat look sort of awkward in some situations when double wielded. All of the weapons in the second weapon.dat look much more natural (although he still appears to cross guns while firing, but it's not that noticable). Rename the weapon.dat of your choosing provided in this zip and replace it with the one in your your San Andreas 'data' folder. Remember to back up your original weapon.dat! dit heb ik gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ga ingame en kijk of hij het doet. Maak wel een kopietje van je originele weapon.dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ga ingame en kijk of hij het doet. Maak wel een kopietje van je originele weapon.dat het is niet zo moeilijk je moet de nieuwe vervangen voor de oude alleen je moet wel een kopie maken van de oude voor als het niet lukt dan kun je de oude altijd weer trug zetten! (heb ik zelf niet eens gedaan maar ik heb nu wel dubbele wapens B) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.