Jump to content

heb nieuwe laptop nodig


SanAndreasStories

Recommended Posts

zoals je hebt gezien in mijn vorige onderwerp heb ik DE LOTTO GEWONNEN!!! :dans::dans::dans:

Budget:heb genoeg

Doel:Gamen als gta4,crysis

Desktop of laptop:laptop

Besturingsysteem:Liefst Windows 7

Voorkeuren voor merk:ATI en Intel

laat je maar horen!

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, die kan hem wel op High.

Hier heb ik dit samen gesteld :puh: (gwn het beste xD)

Klik

* Intel Core i7 920XM (2,00GHz, 3,20GHz, 8MB)

* 2x nVidia GeForce GTX 285m 1GB GDDR3

* 8GB DDR3 1333MHz geheugen (2x 4GB)

* 250GB SATA Solid State Drive G1 nieuw!

* 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

* 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

* Geen RAID, 3 aparte volumes

* Blu-ray ROM / DVD-CD +/- brander incl. PowerDVD Ultra

* Geen Flash Drive

* Geen extra notebook muis

* geen apart toetsenbord

* Windows 7 Ultimate (64 bit)

* Geen Office 2007 applicatiesoftware

* Geen BullGuard Internet Security 8.5

* 2 jaar carry-in garantie

* Geen uitgebreide pixelcontrole

* QWERTY (US, internationaal)

Ik weet niet hoe ik een link moest opslaan naar die configuratie, dus dan maar zo :puh:

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, die kan hem wel op High.

Hier heb ik dit samen gesteld :puh: (gwn het beste xD)

Klik

* Intel Core i7 920XM (2,00GHz, 3,20GHz, 8MB)

* 2x nVidia GeForce GTX 285m 1GB GDDR3

* 8GB DDR3 1333MHz geheugen (2x 4GB)

* 250GB SATA Solid State Drive G1 nieuw!

* 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

* 500GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

* Geen RAID, 3 aparte volumes

* Blu-ray ROM / DVD-CD +/- brander incl. PowerDVD Ultra

* Geen Flash Drive

* Geen extra notebook muis

* geen apart toetsenbord

* Windows 7 Ultimate (64 bit)

* Geen Office 2007 applicatiesoftware

* Geen BullGuard Internet Security 8.5

* 2 jaar carry-in garantie

* Geen uitgebreide pixelcontrole

* QWERTY (US, internationaal)

Ik weet niet hoe ik een link moest opslaan naar die configuratie, dus dan maar zo :puh:

ik zat bijna te roepen maar me zus lag te slapen :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die laptop koopt ben je imo redelijk dom bezig en is het hele idee van een laptop verkracht.

Een laptop is iets wat op een accu kan werken, en wat je bijvoorbeeld in de trein kan gebruiken ofzo.

De accu van die fabriek zal naar mijn schatting maar een uurtje meegaan, max.

Gefeliciteerd dat je de lotto hebt gewonnen, maar dat betekent niet dat je je geld moet verspillen aan verkrachtingen van ideetjes en principes.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speur ik enige jaloezie. :puh:

Ik denk dat ze daar bij XXODD wel rekening mee gehouden hebben dat het een zware laptop is en er dus een zware accu in doen.

Maar dan nog, als je met een laptop gamed, maakt vaak niet uit welke is hij in een uur leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die laptop koopt ben je imo redelijk dom bezig en is het hele idee van een laptop verkracht.

Een laptop is iets wat op een accu kan werken, en wat je bijvoorbeeld in de trein kan gebruiken ofzo.

De accu van die fabriek zal naar mijn schatting maar een uurtje meegaan, max.

Gefeliciteerd dat je de lotto hebt gewonnen, maar dat betekent niet dat je je geld moet verspillen aan verkrachtingen van ideetjes en principes.

Wat een load of bullshit. Alsof zijn samengestelde laptop uniek is omdat hij zo kort met de accu doet. Er zijn zat game laptops die evengoed maar maximaal 1 uur op de accu doen. Het gaat bij deze laptops niet om de mobiliteit op zich of de accu-duur, maar vooral om het feit dat je heel veel power in een kleine behuizing hebt, waardoor dit toch makkelijker mee te nemen is en handiger is voor werken op locatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speur ik enige jaloezie. :puh:

Ik denk dat ze daar bij XXODD wel rekening mee gehouden hebben dat het een zware laptop is en er dus een zware accu in doen.

Maar dan nog, als je met een laptop gamed, maakt vaak niet uit welke is hij in een uur leeg.

Ik denk dat ze er gewoon een standaard accu in doen omdat ze voor dat type laptop niet meerdere soorten accu's hebt, en als die er wel zijn zou je er extra voor moeten betalen om die extra accu te kunnen krijgen...
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die laptop koopt ben je imo redelijk dom bezig en is het hele idee van een laptop verkracht.

Een laptop is iets wat op een accu kan werken, en wat je bijvoorbeeld in de trein kan gebruiken ofzo.

De accu van die fabriek zal naar mijn schatting maar een uurtje meegaan, max.

Gefeliciteerd dat je de lotto hebt gewonnen, maar dat betekent niet dat je je geld moet verspillen aan verkrachtingen van ideetjes en principes.

Wat een load of bullshit. Alsof zijn samengestelde laptop uniek is omdat hij zo kort met de accu doet. Er zijn zat game laptops die evengoed maar maximaal 1 uur op de accu doen. Het gaat bij deze laptops niet om de mobiliteit op zich of de accu-duur, maar vooral om het feit dat je heel veel power in een kleine behuizing hebt, waardoor dit toch makkelijker mee te nemen is en handiger is voor werken op locatie.

Is het dan niet beter om een pc met een kleine kast met een kleiner scherm te kopen? Als je deze laptop gaat kopen om even snel een spelletje te doen op vakantie, kan je imo beter een PSP kopen oid, of een kleinere pc. Hoef je minder bang te zijn dat hij wordt gejat, dat hij kapot (psp) gaat is ook geen ramp. Deze laptop kan je (vanwege de twee 7200 RPM HDD's en SLI Graka's) dus bijna niet op de accu gebruiken, de kans iemand anders hem even snel meejat is groter dan met een volledige pc, als er iets kapot gaat aan de volledige pc kan je dat zelf vervangen (vanwege de vele onderdelen is de kans natuurlijk veel groter dat er iets kapot gaat aan de laptop) en het kost nog eens veel minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Je wint bij de loterij een bepaald gedrag. Geen bodemloze put. Als je je geld steeds in té dure dingen gaat doen, en ze daarna worden gejat, blijft er na een tijdje niet echt veel van het geld over, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...