Jump to content

heb nieuwe laptop nodig


SanAndreasStories

Recommended Posts

Je wint bij de loterij een bepaald gedrag. Geen bodemloze put. Als je je geld steeds in té dure dingen gaat doen, en ze daarna worden gejat, blijft er na een tijdje niet echt veel van het geld over, lijkt mij.

het enige wat ik nodig heb is een pc en laptop de rest geef ik aan mij ouders :D

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Je wint bij de loterij een bepaald gedrag. Geen bodemloze put. Als je je geld steeds in té dure dingen gaat doen, en ze daarna worden gejat, blijft er na een tijdje niet echt veel van het geld over, lijkt mij.

Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Euh sorry hoor. Het is toch zijn geld. Hij doet er mee wat hij wilt. Als hij een mooie XXODD wilt kopen, laat 'm z'n gang gaan. Oja, zou ik gaan voor 4GB, je hebt echt niet meer nodig als je gamet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel :ch:

Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! :7

OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel :ch:

Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! :7

OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor? :7

Maar een fiets kost niet zoveel. En hij wilt een laptop voor de nieuwere games :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, je moet dan ook geen auto kopen. Misschien word hij wel gestolen. Koop dan liever een fiets, die kost niet zoveel :ch:

Jamaar een fiets kan ook gestolen worden! :7

OT: Ik snap niet zo goed waarom je hier op 14 mei de duurste laptop en PC aanvraagt, en op 15 mei in dit topic vraagt of je PC uit de prehistorie GTA San Andreas aan kan.. Heb je daar dan niet je superdeluxe PC/laptop voor? :7

Hij moet hem eerst nog bestellen etc. :puh:

Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet hem eerst nog bestellen etc. :puh:

Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop. ;)

Ah vandaar, ongeduldig mannetje hoor! :puh: Maar ik zou toch meteen doorgaan naar IV, ik heb SA sindsdien met geen vinger meer aangeraakt :D Ben trouwens benieuwd naar de pics van beide PC's als je ze binnen hebt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet hem eerst nog bestellen etc. :puh:

Maar hij wil nu al SA spelen, dus dan gaat hij het alvast op zijn systeempje doen en als hij zijn spul heeft daarop. ;)

Ah vandaar, ongeduldig mannetje hoor! :puh: Maar ik zou toch meteen doorgaan naar IV, ik heb SA sindsdien met geen vinger meer aangeraakt :D Ben trouwens benieuwd naar de pics van beide PC's als je ze binnen hebt! :tu:

haha ik heb voor 15 euro GTA 4 gekocht van mijn vriend op zijn pc werkt het niet :D

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...