Twister24 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Beste leden, Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan. Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's. Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven. Hopelijk snel een antwoord! Twist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Beste leden, Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan. Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's. Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven. Hopelijk snel een antwoord! Twist Misschien daarom, anders weet ik het ook niet, je moet nagaan dat er altijd wel heli's opstijgen en rondvliegen, dan moet je even wachten tot er eentje land. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Beste leden, Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan. Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's. Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven. Hopelijk snel een antwoord! Twist Misschien daarom, anders weet ik het ook niet, je moet nagaan dat er altijd wel heli's opstijgen en rondvliegen, dan moet je even wachten tot er eentje land. Landen er ook heli's dan? Zoja, waar? Als die op het Heli Tours platform landen wacht ik daar wel. @Edit: Weet iemand anders hoe ik een savegame installeer met die nieuwste patch? Bewerkt: 14 mei 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Gebruik Xliveless. Plaatst Xliveless in je Instalatiemap. Download een savegame en plaats die in C:\Users\gebruikersnaam\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegakmes En het kan zo zijn dat de heli's niet spawnen als je er naar toe wordt geteleporteert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 aller eerst worden de heli's pas gespawnt als je de missie Blow your Cover hebt gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.