Jump to content

Heli Tours Probleem


Twister24

Recommended Posts

Beste leden,

Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan.

Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's.

Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven.

Hopelijk snel een antwoord!

Twist :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan.

Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's.

Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven.

Hopelijk snel een antwoord!

Twist :cya:

Misschien daarom, anders weet ik het ook niet, je moet nagaan dat er altijd wel heli's opstijgen en rondvliegen, dan moet je even wachten tot er eentje land.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Nog niks gevonden hierover via Zoek optie, dus ik maak hier een nieuw topic over aan.

Het probleem is dat als ik bij Heli Tours aan kom (SnapMap), dan staan er geen heli's.

Even wat info: Ik heb met de storyline nog niks uitgespeeld en dat ga ik niet meer doen ook, want ik had een 100% savegame en die is in een keer corrupted. Ik gebruik Simple Native Trainer om de eilanden vrij te geven.

Hopelijk snel een antwoord!

Twist :cya:

Misschien daarom, anders weet ik het ook niet, je moet nagaan dat er altijd wel heli's opstijgen en rondvliegen, dan moet je even wachten tot er eentje land.

Landen er ook heli's dan?

Zoja, waar? Als die op het Heli Tours platform landen wacht ik daar wel.

@Edit: Weet iemand anders hoe ik een savegame installeer met die nieuwste patch?

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik Xliveless. Plaatst Xliveless in je Instalatiemap. Download een savegame en plaats die in C:\Users\gebruikersnaam\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegakmes

En het kan zo zijn dat de heli's niet spawnen als je er naar toe wordt geteleporteert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...