Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 kan iemand die missie voor mij voltooien? alstjeblieft :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 welke missie bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Moet je hier eens kijken. Een betere uitleg is er niet. Wat ik tenminste vaak deed is om eventjes Ryder te helpen om die andere mannetjes te schieten. Zo hoef je je minder zorgen te maken over hem. Ik hoop dat je deze missie bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Moet je eens hier kijken Het kan ook zijn dat hij die bedoeld, die Ryder heeft wat met die pakketjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ze staan allebei mooi in de walkthrough uitgelegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ze staan allebei mooi in de walkthrough uitgelegd. Pff.. Je herhaalt gewoon 2 reply's. Weet je zelf wel wat je post? :blink: @ Joowsje: Naast de schuur staan ook nog een aantal dozen. Die pakte ik als eerst, daarna pak ik er 2 die in de schuur staan. Zoals Levi als zei, help Ryder om die 'weekendsoldaten' neer te knallen. Oja, die soldaat bij de poort moet je met een mes van achteren vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 volgens mij hebben jullie het over een andere missie..... ik had die dozen in de van....maar er volgden een paar mensjes mij en die auto stond in brand en ryder werd dus geraakt :S en ik heb per ongeluk een andere save eroverheen gesaved...lekker slim :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 volgens mij hebben jullie het over een andere missie..... ik had die dozen in de van....maar er volgden een paar mensjes mij en die auto stond in brand en ryder werd dus geraakt :S en ik heb per ongeluk een andere save eroverheen gesaved...lekker slim :S Bedoel jij niet de missie dat je in zo huis dozen moet pakken?Waar zo mafkees boven ligt te slapen? Bedoel je die missie of niet? Gr Marcel, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cossackshunter Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) je bedoelt die missie waar je bij die kolonel moet inbreken? Bewerkt: 23 juni 2005 door cossackshunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Bij die missie moet je alt ingehoud houden het maakt niet uit als je 1 doos niet hebt (bij mij teminste niet want toen werd die mafkees wakker en begon op me te knallen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Bij die missie moet je alt ingehoud houden het maakt niet uit als je 1 doos niet hebt (bij mij teminste niet want toen werd die mafkees wakker en begon op me te knallen) Ik moest toen 3 dozen pakken en als ik dat had gedaan mocht je nog een doos pakken of je mocht weg rijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 het is al gelukt....laat maar maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.