K1pc0rn Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 ik heb ergens gehoord dat er een hittegolf aankomt weet iemand dit en wanneer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Ik zag het bij msn vandaag. Was de GGD die er voor waarschuwt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 't Zijn ook wel weer uitersten... Ik hoorde vanochtend nog dat het maandgemiddelde nu rond de 8°C ligt, wat normaal rond de 12°C hoort te zitten Overigens is het slechts een waarschuwing, er is nog niks zeker over: als je hier kijkt, zie je de volgende tekst staan: Omdat het een koude winter was, is de kans volgens de GGD groot dat de zomer juist heel warm wordt. "Als we zien dat het echt warm gaat worden, sturen we nog een brief", kondigt de woordvoerder aan. Als er daadwerkelijk een hittegolf komt, volgt een derde brief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasStories Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 in de ardennen in belgie gaat het sneeuwen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 in de ardennen in belgie gaat het sneeuwen!!! Smeltende sneeuw, en heel weinig waarschijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Durven ze zoiets nog wel te zeggen na in Engeland gezegd te hebben dat er een barbecue summer zou zijn...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Laten we hopen dat er een hittegolf aankomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 kloppen de geruchten dat het 40 graden zou worden, daar geloof ik echt geen zak van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 kloppen de geruchten dat het 40 graden zou worden, daar geloof ik echt geen zak van.. Het stond op MSN Today, maar heb er niet op geklikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Niet alles geloven wat op MSN staat. Als het wel zo is lijkt word ik niet bepaald blij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 dan ben je iig wel vrij van school als zoiets gebeurt, daaaaaamn wat zit je daar dan te koken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 dan ben je iig wel vrij van school als zoiets gebeurt, daaaaaamn wat zit je daar dan te koken... Denk je? Ik ben bang dat zolang het niet in de zomervakantie is, je gewoon naar school moet. Die urennorm moet en zal gehaald word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 dan ben je iig wel vrij van school als zoiets gebeurt, daaaaaamn wat zit je daar dan te koken... Denk je? Ik ben bang dat zolang het niet in de zomervakantie is, je gewoon naar school moet. Die urennorm moet en zal gehaald word. das waar, maar in griekenland hebben ze er al last van als het 40 graden is, en die hebben het elk jaar, dus kun je na gaan hoe erg het voor ons zit, en dan zit je nog eens in een slecht geventileerd lokaal, dat gaat gewoon fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Ik had inderdaad zoiets gehoord. 40 graden, niet gezond warm gewoon. Doe mij maar lekkere 25 graden of zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Kan slecht tegen hitte en zon. Ga op vakantie hoop wel dat het goed weer is maar 40 graden... nee. Van mij mag het 25 graden zijn, af en toe een wolkje, Geen regen alleen 's nachts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.