Jump to content

Hittegolf?

K1pc0rn

Recommended Posts

't Zijn ook wel weer uitersten... Ik hoorde vanochtend nog dat het maandgemiddelde nu rond de 8°C ligt, wat normaal rond de 12°C hoort te zitten :7

Overigens is het slechts een waarschuwing, er is nog niks zeker over: als je hier kijkt, zie je de volgende tekst staan:

Omdat het een koude winter was, is de kans volgens de GGD groot dat de zomer juist heel warm wordt. "Als we zien dat het echt warm gaat worden, sturen we nog een brief", kondigt de woordvoerder aan. Als er daadwerkelijk een hittegolf komt, volgt een derde brief.
Delen op andere websites

dan ben je iig wel vrij van school als zoiets gebeurt, daaaaaamn wat zit je daar dan te koken...

Denk je? Ik ben bang dat zolang het niet in de zomervakantie is, je gewoon naar school moet. Die urennorm moet en zal gehaald word. :(

Delen op andere websites

dan ben je iig wel vrij van school als zoiets gebeurt, daaaaaamn wat zit je daar dan te koken...

Denk je? Ik ben bang dat zolang het niet in de zomervakantie is, je gewoon naar school moet. Die urennorm moet en zal gehaald word. :(

das waar, maar in griekenland hebben ze er al last van als het 40 graden is, en die hebben het elk jaar, dus kun je na gaan hoe erg het voor ons zit, en dan zit je nog eens in een slecht geventileerd lokaal, dat gaat gewoon fout.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...