Vice-King Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 kloppen de geruchten dat het 40 graden zou worden, daar geloof ik echt geen zak van.. dan zou ik op de noordpool gaan wonen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Gozers wat is dit voor spamtopic? Laat ik dan ook maar meedoen: "Laat de zomer maar beginnen " Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Als het echt 40°C wordt dan ga ik een feestje bouwen Nu serieus ik hoop het echt dat het zo warm gaat worden ik kan totaal niet tegen koud maar tegen warmte net veel meer als andere mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Als het echt 40°C wordt dan ga ik een feestje bouwen Nu serieus ik hoop het echt dat het zo warm gaat worden ik kan totaal niet tegen koud maar tegen warmte net veel meer als andere mensen. Ben je wel helemaal lekker?! 40 GRADEN?! Dat is niet meer lekker, dat is ongezond warm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Als het echt 40°C wordt dan ga ik een feestje bouwen Nu serieus ik hoop het echt dat het zo warm gaat worden ik kan totaal niet tegen koud maar tegen warmte net veel meer als andere mensen. Ik durf te wedden dat iedereen bij dat feestje binnen 5 min still staat. Zo heet is echt niet te houden hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Als het echt 40°C wordt dan ga ik een feestje bouwen Nu serieus ik hoop het echt dat het zo warm gaat worden ik kan totaal niet tegen koud maar tegen warmte net veel meer als andere mensen. Ik durf te wedden dat iedereen bij dat feestje binnen 5 min still staat. Zo heet is echt niet te houden hoor Nee, ik ben ook zo'n 'warmkleum' ik kan alleen leven met 40 graden als er in een straal van 10 meter een zwembad is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.