Jump to content

Handige vindplekken


trevortjes

Recommended Posts

Ik zoek heel vaak naar wapens maar ik zou wel willen weten waar de makkelijk te onthouden vindplaatsen van jullie zijn.

Ik ga meestal naar die plek waar je 2 boten moest stelen met drugs want daar vind je een machinegeweer plus body armor.

Link to comment
Delen op andere websites

GOH! Dat begrijp ik ook wel!

Ik ga die lijst niet uit me hoofd leren!

Ik wil weten waar JIJ heen gaat als je een wapen nodig hebt...

En daarmee bedoel ik niet Jacob of Wapen handelaren

Bewerkt: door trevortjes
Link to comment
Delen op andere websites

(...)

En daarmee bedoel ik niet Jacob of Wapen handelaren

Dat is dus de enige plaats waar ik heen ga voor mijn wapens. Waarom zou ik vindplekken uit m'n kop leren als ik ook gewoon even naar Jacob kan rijden die toch om de hoek zit?

EDIT: Trouwens, laat je Enter knop eens met rust als je een bericht tikt, leest prettiger.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt eraan welk wapen ik nodig heb,

En voor jou ligt het er denk ik aan welk wapen jij het fijnst vind. Je moet toch echt zelf even de wapenlocaties bekijken en kijken waar jou favo wapens ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat ik niks weet, snotneus, ik ben gewoon logisch, hetzelfde geldt voor mijn standpunt. Dat jij naar specifieke vindplaatsjes gaat als jij een gun met 2 magazijnen wil hebben, in plaats van voor een habbekrats wapens gaat halen bij Jacob...

EN BLIJF EENS VAN DIE ENTER KNOP AF.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook zinloos aangezien je ook Jacob kunt bellen. :duh: Maar ik ga altijd hierheen voor een gratis Micro SMG

erg handig als je nog op het eerste eiland zit.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Gek dat jullie toch altijd Jacob bellen.

Weer bewijs dat zo'n lijst met alle wapens ver van nodig is :Y

Die lijst bestaat voor mensen als jij die toch naar die plaatsen gaan om wapens te halen, dat zeg je net zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Gek dat jullie toch altijd Jacob bellen.

Weer bewijs dat zo'n lijst met alle wapens ver van nodig is :Y

Die lijst bestaat voor mensen als jij die toch naar die plaatsen gaan om wapens te halen, dat zeg je net zelf.

En wat zal je doen als je nog geen M4 carbine kan krijgen bij Jacob?

Link to comment
Delen op andere websites

En wat zal je doen als je nog geen M4 carbine kan krijgen bij Jacob?

Dude, ik heb met het normale Pistol eens heel de verhaallijn uitgespeelt (behalve de missies waar je een Sniper moet gebruiken, zoals Blood Brothers). Dus dat ik dat geen M4 in mijn bezit heb/kan krijgen zal me aan mijn reet roesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...