greyfox_ninja Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Hallo mensen Ik heb leuk nieuws voor de gta3 liefhebbers. Kep namelijk een mod gevonden die het mogelijk maakt om in smokes huis van player te verwisselen. Er is een rode marker waar je in moet staan en dan op een bepaalde knop drukken. En ja je kan dus spelen als poppetjes zoals ryder, claude, en catalina en nog een paar andere mafketels uit het spel. Het zijn er nu nog maar een paar maar die gast wil het mogelijk maken om alle poppetjes te kunnen kiezen. cool ofnie Hier kun je de mod downloaden <EXTERNE LINK VERWIJDERD - PatrickW> Hier zijn nog een paar screens en een filmpje voor de mensen die er geen bal van geloven En het filmpje <EXTERNE LINK VERWIJDERD - PatrickW> Veel plezier ermee mensen. JP Edit door PatrickW: Dit soort links zijn helaas niet toegestaan, maar het is inderdaad een mooie mod, ik zal de auteur om toestemming vragen om het in onze download database op te nemen. Bewerkt: 21 juni 2005 door patrickw Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb de auteur net op MSN gesproken en hij heeft toestemming gegeven, deze mod is nu beschikbaar in onze download database Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Hallo mensenIk heb leuk nieuws voor de gta3 liefhebbers. Kep namelijk een mod gevonden die het mogelijk maakt om in smokes huis van player te verwisselen. Er is een rode marker waar je in moet staan en dan op een bepaalde knop drukken. En ja je kan dus spelen als poppetjes zoals ryder, claude, en catalina en nog een paar andere mafketels uit het spel. Het zijn er nu nog maar een paar maar die gast wil het mogelijk maken om alle poppetjes te kunnen kiezen. cool ofnie Hier kun je de mod downloaden <EXTERNE LINK VERWIJDERD - PatrickW> Hier zijn nog een paar screens en een filmpje voor de mensen die er geen bal van geloven En het filmpje <EXTERNE LINK VERWIJDERD - PatrickW> Veel plezier ermee mensen. JP Edit door PatrickW: Dit soort links zijn helaas niet toegestaan, maar het is inderdaad een mooie mod, ik zal de auteur om toestemming vragen om het in onze download database op te nemen. wel vet gevonden. Bewerkt: 22 juni 2005 door gangster28 Reageren
Jarno Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Kwestie van GTAForums.com te lezen. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 jezus ik heb t net geinstaleerd en nu doet me spel t nie meer :angry: :angry: Reageren
Aad Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 wel eens gehoord van een new game te starten en als dat niet werkt reinstall je gta sa toch ff. :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.