S.Knoop Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Na het uitspelen van de verhaallijn-missies blijkt dat je in TBOGT & TLAD maar een savehouse hebt. Bij TLAD heb je gelijk je savepunt in de Lostclub zitten. Later in de verhaallijn krijg je er een oud krot als savehouse bij. In de laatste missie raak je de Lostclub kwijt en heb je dus alleen het krot nog over. Bij TBOGT heb je je eigen appartement de hele verhaallijn en deze kun je niet kwijtraken. Dit viel mij ten opzichte van GTA IV een beetje tegen. Hierdoor moet je veel langer rijden om bij missies te komen doordat je dus geen savepunt in de buurt hebt. Dat is juist handig zoals in GTA IV het geval was. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Je hoeft helemaal niet langer te rijden, gezien je gewoon Taxi's kan gebruiken om voor een habbekratsje overal te kunnen komen, en snel ook als je de Skip Trip optie gebruikt. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vond het wel jammer dat je geen extra safehouse in TBoGT hebt. Niet om de afstand die je moet rijden om op te slaan, maar ik had gewoon graag een optrekje van Luis gezien ergens in Dukes/Broker Dat zijn toch wel mijn favo boroughs Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vind het ook erg jammer dat er maar 1 savehouse is, soms is het best wel vervelend. En als je niet genoeg geld hebt om met de taxi te gaan moet je misschien weer zo'n eind rijden. Reageren
stano666 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vind het ook maar niks geef mij er maar wat meer dan 1 (minimaal 6) en is het te veel gevraagd om er wat garages bij te doen, VC en SA waren wat dat betreft echt veel beter. Greetings stano666 Reageren
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ze hebben toch een vervanger, Een parkeervak Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik had het wel leuk gevonden als je in TBoGT ook het appartement van Tony als savehouse had kunnen gebruiken, maar dan op de tijden dat Tony thuis is zeg maar. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vind het ook maar niks geef mij er maar wat meer dan 1 (minimaal 6) en is het te veel gevraagd om er wat garages bij te doen, VC en SA waren wat dat betreft echt veel beter. Greetings stano666 Je hebt in TBoGT de mogelijkheid om 16 voertuigen op te slaan, dat is niet niks hoor. Daarbij vind ik die parkeervakken een verbetering ten opzichte van de garages, maar het zou mooi zijn mocht er wat varieteit zijn op dit, dat je parkeervakken én garages zou hebben . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 lang leve autosave ik dacht altijd dat je op het laatst tony's huis zou krijgen omdat hij ging verhuizen bij de laatste missie maar nee en bij tlad heb ik opeens ook de parkeerplaats van luise terwijl ik dat in het begin niet had Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik verwacht dat de volgende GTA in de IV-era hier wel wat meer mee zal gaan doen... Sowieso, bij New York passen garages niet echt naar mijn mening, alhoewel voornamelijk Alderney er wel vol mee staat. Een volgende GTA zal sowieso een VC of SA sfeertje gaan krijgen, en bij die sfeer past ook een grote mansion. En zoals iedere GTA-era zal ook nu weer blijken dat de echt interessante opties pas komen bij de 2e of derde game. IV, TLAD en TBOGT zijn nog maar een voorproefje van wat Rockstar voor ons in petto heeft. En ik denk dat RDR ook wel wat op dit vlak zal gaan verklappen.. Daarin heb je tenslotte een mobiel safehouse. Ik vind trouwens enkele ideeën die ik in het "Wat wil je in de volgende.." topic heb gelezen wel mooi: Optie om boodschappen te kunnen doen voor extra health bij je safehouse. Als je trouwens puur naar de storylines van TLAD en TBOGT kijkt, vind ik maar één safehouse wel passen. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik verwacht dat de volgende GTA in de IV-era hier wel wat meer mee zal gaan doen... Sowieso, bij New York passen garages niet echt naar mijn mening, alhoewel voornamelijk Alderney er wel vol mee staat. Een volgende GTA zal sowieso een VC of SA sfeertje gaan krijgen, en bij die sfeer past ook een grote mansion. En zoals iedere GTA-era zal ook nu weer blijken dat de echt interessante opties pas komen bij de 2e of derde game. IV, TLAD en TBOGT zijn nog maar een voorproefje van wat Rockstar voor ons in petto heeft. En ik denk dat RDR ook wel wat op dit vlak zal gaan verklappen.. Daarin heb je tenslotte een mobiel safehouse. Ik vind trouwens enkele ideeën die ik in het "Wat wil je in de volgende.." topic heb gelezen wel mooi: Optie om boodschappen te kunnen doen voor extra health bij je safehouse. Als je trouwens puur naar de storylines van TLAD en TBOGT kijkt, vind ik maar één safehouse wel passen. dat had ik bij gta 4 de alderney save house vond ik overbodig Reageren
edgardn123 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik zou een mooie penthouse in bohan willen hebben:P want daar zijn zoveel zwerfers en dan hebben mensen respect voor je omdat je zo rijk bent. een gouden villa in bohan=top Reageren
paul007 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Na het uitspelen van de verhaallijn-missies blijkt dat je in TBOGT & TLAD maar een savehouse hebt. Bij TLAD heb je gelijk je savepunt in de Lostclub zitten. Later in de verhaallijn krijg je er een oud krot als savehouse bij. In de laatste missie raak je de Lostclub kwijt en heb je dus alleen het krot nog over. Bij TBOGT heb je je eigen appartement de hele verhaallijn en deze kun je niet kwijtraken. Dit viel mij ten opzichte van GTA IV een beetje tegen. Hierdoor moet je veel langer rijden om bij missies te komen doordat je dus geen savepunt in de buurt hebt. Dat is juist handig zoals in GTA IV het geval was. Ik snap dat niet helemaal, bijna alle missies van TBoGT worden gegeven in Alqoncuin, waar je ook je savehuis hebt. En bij TLAD worden bijna alle missies gegevens in Alderney waar je dus ook een savehuis hebt, dus ik begrijp je probleem niet helemaal... Cheers paul007 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik had ook graag gehad dat je in Maissonette 9 een hal met wat achterkamertjeshad gehad met in een van die kamers een bed of matras waar Luis evve kan pitten. Een safeplaats bij Tony's appartement was ook mooi geweest Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik zou een mooie penthouse in bohan willen hebben:P want daar zijn zoveel zwerfers en dan hebben mensen respect voor je omdat je zo rijk bent. een gouden villa in bohan=top Niet echt mijn idee. Je mag er wel een groot hek omheen zetten met beveiliging, tegen overvallen en diefstal. Er zijn niet alleen veel zwervers, maar ook veel criminaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.