Jump to content

Savehouse in TBOGT & TLAD


S.Knoop

Recommended Posts

  • 5 weken later...

Ik vind het ook maar niks geef mij er maar wat meer dan 1 (minimaal 6) en is het te veel gevraagd om er wat garages bij te doen, VC en SA waren wat dat betreft echt veel beter. Greetings stano666

Je hebt in TBoGT de mogelijkheid om 16 voertuigen op te slaan, dat is niet niks hoor. Daarbij vind ik die parkeervakken een verbetering ten opzichte van de garages, maar het zou mooi zijn mocht er wat varieteit zijn op dit, dat je parkeervakken én garages zou hebben :puh: .

Ik ben het wel eens met stano666, Ik had er ook liever garages bij willen zien, In een garage staat je mooie (Sport)auto tenminste nog veilig geparkeerd.

Dat kan ik (Helaas) niet zeggen over de parkeervakken in IV, The Ballad of Gay Tony, etc, Want daar worden je auto's er vaak gewoon uit gestoten door gekken. :?

Hier stoor ik me dus echt mateloos aan, En daarom vind ik parkeervakken GEEN verbetering ten opzichte van garages.

Het lijkt me wel gaaf om garages én parkeervakken te hebben, Mits de parkeervakken meer van de weg vandaan zitten, Zodat je normaal en veilig kunt parkeren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik vind het ook maar niks geef mij er maar wat meer dan 1 (minimaal 6) en is het te veel gevraagd om er wat garages bij te doen, VC en SA waren wat dat betreft echt veel beter. Greetings stano666

Je hebt in TBoGT de mogelijkheid om 16 voertuigen op te slaan, dat is niet niks hoor. Daarbij vind ik die parkeervakken een verbetering ten opzichte van de garages, maar het zou mooi zijn mocht er wat varieteit zijn op dit, dat je parkeervakken én garages zou hebben puh2.gif .

Ja, ik heb op alle parkeerplekken 2 voertuigen staan. Allemaal mooie fel gekleurde sportwagens. Heel mooi rood en blauw en groen. Eerst vond ik zwart altijd mooi maar echt mooi rood en groen is ook vet :D

>>> Door Jacky2007: Je blijft ontopic en dus gedoogd, maar kijk altijd wel even of je topics niet onnodig bumpt in de toekomst. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook wel mooi zou zijn dat je ze gewoon langs de weg zou kunnen parkeren en als je dan over bijvoorbeeld een kwartiertje terugkomt dat hij er nog steeds staat.

Trouwens vind ik de parkeervakken veel handiger dan garages, je kunt zo wegrijden en je hebt er haast geen problemen mee. Bij garages moet je echt oppassen dat je niet tegen de muren oprijd omdat je het vanuit een ander camera standpunt ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook wel mooi zou zijn dat je ze gewoon langs de weg zou kunnen parkeren en als je dan over bijvoorbeeld een kwartiertje terugkomt dat hij er nog steeds staat.

Trouwens vind ik de parkeervakken veel handiger dan garages, je kunt zo wegrijden en je hebt er haast geen problemen mee. Bij garages moet je echt oppassen dat je niet tegen de muren oprijd omdat je het vanuit een ander camera standpunt ziet.

dat is waar en soms gaan die klote garages niet open of je auto is weg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...