mr. bolink Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Heey ik heb een vraag Als je muziek bij gta: SA neerzet dan moet je dat toch kunnen luisteren in de auto bij user track player? Ik heb namelijk muziek erop gezet maar krijg alleen maar van die reclamespotjes te horen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Dit werkt wel anders. Bij opties en Audio mot e naar user track options (volgens mij heet dat zo...) Op de instellingen klikken. Dan pas werkt het. Veel plezier er mee! Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Options > Audio Setup > User Track Options > Scan User Tracks. Hiermee worden de bestanden die je in GTA San Andreas User Files > User Track zet, gescand. Let wel dat deze bestanden door je PC moeten worden ondersteund. Meer informatie User Track Player [WikiGTA] Reageren
mr. bolink Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) ok thx ga het zo proberen EDIT: thx het is gelukt Bewerkt: 14 mei 2010 door mr. bolink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.