Jump to content

Savegame voor ps 3 installeren


josvoogt

Recommended Posts

Hoi,

ik heb een vraagje: hoe moet je een savegame voor je ps3 installeren.

heb hem al op een usb stick gezet.

als ik m'n ps3 opstart ga ik naar hulpprogramma voor opgeslagen data.

hier kan ik m'n usb stick kiezen maar dan staat er: er zijn geen opgeslagen data.

wat moet ik verder doen???

ik heb al ff in het forum gezocht maar kon het zo gauw niet vinden.

hoop dat iemand mij kan helpen.

thnx alvast.

grtz.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel een mapje staan met de naam "Savegame"? Zo niet, maak die dan aan en plak daarin de savegame(s).;) Het mapje moet je aanmaken op je USB stick als die in je computer zit;

Rechtermuisklik op "Start" >>> Verkennen >>> :F (naam voor de USB stick) >>> Plaats een mapje genaamd "Savegame"

Hopelijk is dit dus voldoende informatie.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet op je USB Stick een mapje aanmaken genaamd "PS3", met daarin een mapje "SAVEDATA". (Hoofdletter gevoelig!)

Je savegame stop je uiteraard in "SAVEDATA".

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel een mapje staan met de naam "Savegame"? Zo niet, maak die dan aan en plak daarin de savegame(s).;) Het mapje moet je aanmaken op je USB stick als die in je computer zit;

Rechtermuisklik op "Start" >>> Verkennen >>> :F (naam voor de USB stick) >>> Plaats een mapje genaamd "Savegame"

Hopelijk is dit dus voldoende informatie.;)

zo heb ik het idd gedaan maar dat werkt niet. heb geen id wat ik nu moet doen. thnx in elk geval voor het meedenken.

altijd fijn als mensen je willen helpen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Sentasi heeft gelijk inderdaad... Aangezien het al best lang geleden is dat ik voor het laatst iets met mijn USB stick heb gedaan, was ik vergeten dat het met hoofdletter moest...:7 Maar nog iets Sentasi: het hoeft niet altijd "SAVEDATA" te zijn.:t Bij mij is het "SAVEGAME".:Y (ik heb zojuist zitten kijken.;))

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de mappen op je stick wel "PS3" en "SAVEDATA" genoemd? Anders zal je PS3 het niet herkennen.

Nog even voor de duidlijkheid, je maakt een nieuwe lege map, genaamd "PS3". Daarin maak je weer een map genaamd "SAVEDATA".

ps3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de mappen op je stick wel "PS3" en "SAVEDATA" genoemd? Anders zal je PS3 het niet herkennen.

Nog even voor de duidlijkheid, je maakt een nieuwe lege map, genaamd "PS3". Daarin maak je weer een map genaamd "SAVEDATA".

ps3.png

heb het precies zo gedaan

snap er niks meer van. als ik dat ding in m'n laptop stop staan die bestandjes netje in de SAVEDATA map.

stop ik hem in m'n ps dan staat er: er zijn geen opgeslagen data

heb het nu al 8 geprobeerd ook met een map SAVEGAME ipv SAVEDATA (deze heb ik natuurlijk in map PS3 staan) maar niets werkt

Link to comment
Delen op andere websites

heb net een andere savegame van deze site geplukt, een 100%, maar die doet het ook niet.

nog 1x : ik heb op m'n usb een map gemaakt genaamt PS3, daar in heb een map gemaakt SAVEDATA en daar heb ik de savegame in geplaatst. dit is toch hoe het moet of zie ik nu iets over het hoofd?

Link to comment
Delen op andere websites

Welk mapje van de savegame plaats jij erin?

hoe bedoel je dat?

Als je een savegame download, krijg je altijd een map met daarin meerdere mapjes. Meestal zijn dat er 2. Namelijk:

- De savegame zelf

- De readme (handleiding)

Je moet natuurlijk de savegame zelf erin plaatsen. Maar kan jij vertellen wat er bij die savegame staat? (dus de naam die wordt weergegeven.) De 'naam' van de savegame zou moeten beginnen met "BLES" en dan nog wat cijfers erachteraan.;) Ik zal een voorbeeldje laten zien:

Sorry voor te grote afbeelding, maar anders zou het onduidelijk worden.

EDIT: zou je in het vervolg de "Bewerk" knop willen gebruiken? Wat je nu namelijk hebt gedaan, heet "Dubbelposten"... Waar je soms een warn voor kunt krijgen. Ik wijs je er alleen even op.;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...