josvoogt Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 het bestandje heet bij mij BLES00229SGTA402 Reageren
josvoogt Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) ben er achter gekomen dat je de bestandjes eerst moet uitpakken. ik ben zo'n whizkid haha maar nu ik dat heb gedaan geeft m'n ps aan dat het een beschadigd bestand is. kga nu eerst ff een happie eten maken want het vrouwtje komt zo thuis en zal wel honger hebben. ik probeer het starks nog wel ff een x en laat wel weten hoe of wat bedankt iig voor de hulp. Bewerkt: 14 mei 2010 door josvoogt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 ben er achter gekomen dat je de bestandjes eerst moet uitpakken. ik ben zo'n whizkid haha maar nu ik dat heb gedaan geeft m'n ps aan dat het een beschadigd bestand is. Dan kun je gewoon een savegame op het forum aanvragen. Dat doe je hier: IV: Missie & Savegame Aanvraag. Reageren
josvoogt Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Dan kun je gewoon een savegame op het forum aanvragen. Dat doe je hier: IV: Missie & Savegame Aanvraag. Schiet mij maar lek. heb er net 2 gedownload van deze pagina en bij allebei zegt ie dat het een beschadigd bestand is. iemand nog ideeën? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.