Jump to content

Kan mijn PC wel GTA IV aan


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo, ik wou GTA IV kopen voor de PC maar ik weet niet of mijn PC dit spel wel aan kan (mijn computer is een soort trabant motor met internetverbinding) dit is de PC info.

Intel Pentium 4 2.6 GHz

2 GB RAM

120 GB 7200 rpm Harde Schijf

Modem: 56 kbps

ATI Radeon 9200 SE 128 MB + TV Out

Hopelijk kan iemand het wel een beetje uitgebreid uitleggen want het enige wat ik met computers kan is ze slopen (sarcastisch :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij al start zal het eruit zien als lego en als een stop-motion filmpje.

Wat je het beste kan doen is op een Console spelen of een nieuwe pc kopen.

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb wel een console maar 'kzou het spel ook wel graag op de pc willen hebben, dat is ook goedkoper met online spelen. En in mijn huis proberen uit te leggen dat onze pc troep is lukt je niet mijn ouders denken dat alles 1000 jaar mee gaat

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb wel een console maar 'kzou het spel ook wel graag op de pc willen hebben, dat is ook goedkoper met online spelen. En in mijn huis proberen uit te leggen dat onze pc troep is lukt je niet mijn ouders denken dat alles 1000 jaar mee gaat

ik weet niet of het wel mag op dit forum, maar als je het spel legaal hebt raad ik je aan eens de FPS patch te downloaden. zoek maar eens op google: "GTA4 FPS patch"

sorry als ik dit niet mocht posten.

Ice

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb wel een console maar 'kzou het spel ook wel graag op de pc willen hebben, dat is ook goedkoper met online spelen. En in mijn huis proberen uit te leggen dat onze pc troep is lukt je niet mijn ouders denken dat alles 1000 jaar mee gaat

ik weet niet of het wel mag op dit forum, maar als je het spel legaal hebt raad ik je aan eens de FPS patch te downloaden. zoek maar eens op google: "GTA4 FPS patch"

sorry als ik dit niet mocht posten.

Ice

Ik denk dat z'n pc zowat in legoblokjes uit elkaar zal spatten.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb wel een console maar 'kzou het spel ook wel graag op de pc willen hebben, dat is ook goedkoper met online spelen. En in mijn huis proberen uit te leggen dat onze pc troep is lukt je niet mijn ouders denken dat alles 1000 jaar mee gaat

ik weet niet of het wel mag op dit forum, maar als je het spel legaal hebt raad ik je aan eens de FPS patch te downloaden. zoek maar eens op google: "GTA4 FPS patch"

sorry als ik dit niet mocht posten.

Ice

Dan nog, zijn grafische kaart komt nergens in de buurt van het minimum en zijn processor haalt het ook niet, kortom hij gaat het hoe dan ook niet draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een FPS patch eigenlijk.

Maar ikzal het spel morgen gewoon kopen en installeren maar als het niet werkt of niet soepel loopt dan stuur ik hem gewoon terug.

Deze trabantmotor vertoont soms wonderen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een FPS patch eigenlijk.

Maar ikzal het spel morgen gewoon kopen en installeren maar als het niet werkt of niet soepel loopt dan stuur ik hem gewoon terug.

Deze trabantmotor vertoont soms wonderen

nou in dit geval niet, jij gaat het gewoon niet draaien

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zal er niet uitzien als Lego of stotteren.

Sterker nog, het spel zal niet eens opstarten. De videokaart ondersteunt geen DirectX 9 en Shader Model 3.0, dus krijg je gelijk een foutmelding als je het spel probeert te starten.

Wil je het spel wel kunnen spelen, zul je een gehele nieuwe computer moeten kopen, want deze is té erg verouderd en slecht. Kortom, je mag deze wel slopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zal er niet uitzien als Lego of stotteren.

Sterker nog, het spel zal niet eens opstarten. De videokaart ondersteunt geen DirectX 9 en Shader Model 3.0, dus krijg je gelijk een foutmelding als je het spel probeert te starten.

Wil je het spel wel kunnen spelen, zul je een gehele nieuwe computer moeten kopen, want deze is té erg verouderd en slecht. Kortom, je mag deze wel slopen. ;)

nou ik zou je vertellen daar ben ik al lang mee bezig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...