Jump to content

Kan mijn PC wel GTA IV aan


kevin schilder

Recommended Posts

Hoe wil je nou weer online gaan spelen met een 56k modem :schater: ? In welk tijdperk leef jij, web 1.0? 1998?

Nee ik niet maar mijn ouders wel, ikheb ook geen 1000 euro of meer voor een mooie computer.

P.S. mijn pc komt uit eind 2002 begin 2003 (het stenen tijdperk dus) :cry:

Wat is een modem eigenlijk :? op de website van Dell® USA staat bij de luxe dure computers geen modem inbegrepen, of ik zag het misschien verkeerd :bonk:

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe wil je nou weer online gaan spelen met een 56k modem :schater: ? In welk tijdperk leef jij, web 1.0? 1998?

Nee ik niet maar mijn ouders wel, ikheb ook geen 1000 euro of meer voor een mooie computer.

P.S. mijn pc komt uit eind 2002 begin 2003 (het stenen tijdperk dus) :cry:

Wat is een modem eigenlijk :? op de website van Dell® USA staat bij de luxe dure computers geen modem inbegrepen, of ik zag het misschien verkeerd :bonk:

Dat is dat ding waar je je internet kabel insteekt aan de achterkant van je PC.

Hoe download jij muziek enz? lol

Jouw PC kan never nooit GTA aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ouders geloven dat alles 1000 jaar meegaan, zou ik gewoon sparen voor een console. Ik heb zelf 1 nieuwe computer gekocht om GTA4 te draaien. De specs van deze computer waren hoog boven de minimum eisen, maar het spel leek nog steeds op een slecht lego filmpje =(

daarna heb ik gespaard voor een PS3, deze vind ik persoonlijk beter. Tevens heb je ook nog meer voordelen:

-het is minder duur dan een nieuwe computer

-je kunt er spelletjes op spelen met High graphics

-verder heb je nog internet browser, muziek player enz.

Ice

Link to comment
Delen op andere websites

Dieko, dat is geen modem. Dat is de internet kaart en die kan niks zonder het modem zelf. Het modem staat als het goed is in de meterkast en er gaat een coax kabel en een UTP kabel in. De coax kabel komt van buiten natuurlijk en de UTP kabel gaat ofwel naar een router waar weer meerdere UTP kabels in gestoken kunnen worden om internet te verdelen tussen computers, of de router verstuurd het via het draadloos netwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wil GTA IV voor mijn pc kopen, maar weet niet of mijn computer dit aan kan.

En als hij het aankan, kan ik dan op full hd of max kwaliteit spelen?

Mijn pc

Grocessor

Intel Core i5 750 Quad Core

Geheugen

4096 MB DDR3

Video Kaart

NVidia GeForce GTS 250

1024 MB, 256bit

Besturingssysteem

Windows 7 Home Premium

Monitor

24 inch full HD

Bewerkt: door sjako2
Link to comment
Delen op andere websites

Full HD ligt aan je beeldscherm.

Als je nog een oud of klein beeldscherm hebt kan hij geen Full HD weergeven. Ik zie net dat je dat hebt ;)

Maar ik denk dat je de meeste settings wel op high kan zetten en dan de viewdistance op 20 oid.

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...