Galiorix Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Hoe wil je nou weer online gaan spelen met een 56k modem ? In welk tijdperk leef jij, web 1.0? 1998? Reageren
kevin schilder Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Hoe wil je nou weer online gaan spelen met een 56k modem ? In welk tijdperk leef jij, web 1.0? 1998? Nee ik niet maar mijn ouders wel, ikheb ook geen 1000 euro of meer voor een mooie computer. P.S. mijn pc komt uit eind 2002 begin 2003 (het stenen tijdperk dus) Wat is een modem eigenlijk op de website van Dell® USA staat bij de luxe dure computers geen modem inbegrepen, of ik zag het misschien verkeerd Bewerkt: 15 mei 2010 door kevin schilder Reageren
Dieko Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Hoe wil je nou weer online gaan spelen met een 56k modem ? In welk tijdperk leef jij, web 1.0? 1998? Nee ik niet maar mijn ouders wel, ikheb ook geen 1000 euro of meer voor een mooie computer. P.S. mijn pc komt uit eind 2002 begin 2003 (het stenen tijdperk dus) Wat is een modem eigenlijk op de website van Dell® USA staat bij de luxe dure computers geen modem inbegrepen, of ik zag het misschien verkeerd Dat is dat ding waar je je internet kabel insteekt aan de achterkant van je PC. Hoe download jij muziek enz? lol Jouw PC kan never nooit GTA aan. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Als je ouders geloven dat alles 1000 jaar meegaan, zou ik gewoon sparen voor een console. Ik heb zelf 1 nieuwe computer gekocht om GTA4 te draaien. De specs van deze computer waren hoog boven de minimum eisen, maar het spel leek nog steeds op een slecht lego filmpje =( daarna heb ik gespaard voor een PS3, deze vind ik persoonlijk beter. Tevens heb je ook nog meer voordelen: -het is minder duur dan een nieuwe computer -je kunt er spelletjes op spelen met High graphics -verder heb je nog internet browser, muziek player enz. Ice Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Dieko, dat is geen modem. Dat is de internet kaart en die kan niks zonder het modem zelf. Het modem staat als het goed is in de meterkast en er gaat een coax kabel en een UTP kabel in. De coax kabel komt van buiten natuurlijk en de UTP kabel gaat ofwel naar een router waar weer meerdere UTP kabels in gestoken kunnen worden om internet te verdelen tussen computers, of de router verstuurd het via het draadloos netwerk. Reageren
Fezz Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Bij mij staat de Modem niet in de meterkast hoor :$ Maargoed, hij haalt internet van buiten en verspreid dat in je huis. Bewerkt: 16 mei 2010 door dji-unit Reageren
sjako2 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) Hallo, Ik wil GTA IV voor mijn pc kopen, maar weet niet of mijn computer dit aan kan. En als hij het aankan, kan ik dan op full hd of max kwaliteit spelen? Mijn pc Grocessor Intel Core i5 750 Quad Core Geheugen 4096 MB DDR3 Video Kaart NVidia GeForce GTS 250 1024 MB, 256bit Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Monitor 24 inch full HD Bewerkt: 21 mei 2010 door sjako2 Reageren
sjako2 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) en is dat ook in High Definition? of kan je alleen full hd spelen met de graphics allemaal maximaal? Bewerkt: 21 mei 2010 door sjako2 Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) Full HD ligt aan je beeldscherm. Als je nog een oud of klein beeldscherm hebt kan hij geen Full HD weergeven. Ik zie net dat je dat hebt Maar ik denk dat je de meeste settings wel op high kan zetten en dan de viewdistance op 20 oid. Bewerkt: 21 mei 2010 door Kryziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.