Jeremy. Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Hier is weer eens een nieuwe dit maal van Didier Drogba mijn eerste met Photoshop CS5. Signature Tips? Bewerkt: 14 mei 2010 door Jeremy. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 tjeez, hoe maken jullie die dingen?? vind het machtig met die kleuren! voor mij een 8/10 waard! Reageren
Jeremy. Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 tjeez, hoe maken jullie die dingen?? vind het machtig met die kleuren! voor mij een 8/10 waard! Hoe je dit maakt? Nou de meesten hebben een eigen styl al sommigen zijn goed in abstract en anderen weer in fractal. Je moet gewoon veel Tutorials volgen daar leer je heel veel van dan probeer je eens wat zonder een tutorial en ldan zie je wel wat er uit komt. Zo door en door blijven oefenen. als ik mijn oudste en mijn nieuwere vergelijk dan zie je veel verschil. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik vind hem heel mooi (alleen ben ik voor Arsenal ) 8/10 Reageren
Vice-King Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 echt mooi. zeker de achtergrond! goed geslaagd een 8.9 Reageren
Jeremy. Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Bedankt voor de reacties! Iemand nog tips? Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Wow, nice! Ziet er goed uit en goede kleuren combinatie Reageren
xLogiCx Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Zeer mooi werk Jeremy, ik heb toch een paar minpuntjes: * ik vind dat de sig iets te hoog is in vergelijking met de breedte van de sig, ofwel maak je hem iets breeder, ofwel is lager. * volgens mij was het mooier geweest als je de tekst aan de linkerkant van de render gezet zou hebben, ik vind hem nu aan de rechterkant niet echt zo mooi passen, maar dit is nattuurlijk mijn mening. * als laatste minpuntje: de border, volgens mij was een gewone border ook een beetje mooier geweest, 1 of 2 px zwart dit zijn maar kleine minpuntjes ondanks deze toch nog een 8,5/10 & keep up the good work Bewerkt: 15 mei 2010 door xLogiCx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.