onbekendeIV Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Wat is je favoriete TV programma in GTA IV/Episodes? republican space rangers? princess robot bubblegum? the men's room? mijne zijn de cartoons op tv zoals princess robot bubblegum and The space rangers. http://www.youtube.com/watch?v=JVsMAMApIis Bewerkt: 14 mei 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Het programma over dat rijke leven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) @Hierboven: die heet "I'm Rich!". OT: ik vind "History Of Liberty City" wel grappig. Bewerkt: 14 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Ja, ik vind bijna alles leuk, behalve die ene talkshow met die 2 mannen... Edit: Bas en Jeremy heet de show Bewerkt: 14 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vind Princess Robot Bubblegum en Replubican Space Rangers ook heel erg leuk =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Princess Robot Bubblegum, het is mijn meest gekeken film op mijn computer . Maar ik vind de Republican Space Rangers ook geweldig... "I've got all the education I need! It's called a gun." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Ik kijk zelden tv in GTA. Het historische programma vind ik wel geinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik vind ''I'm Rich'' wel grappig Maar ik kijk haast geen tv, als ik het kijk, kijk ik meestal dat of PRB of RSR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.