Jump to content

Xbox360 software op ps3


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

Hallo mensen :D

Ik had een vraag; Kan je xbox 360 software op een ps3 installeren want je kan er wel windows en linux op zetten maar zou dat ook met Xbox 360 software kunnen?

Ik wist trouwens niet of ik dit nou bij software of bij consoles moest plaatsen.

Alvast bedankt allemaal

TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen :D

Ik had een vraag; Kan je xbox 360 software op een ps3 installeren want je kan er wel windows en linux op zetten maar zou dat ook met Xbox 360 software kunnen?

Ik wist trouwens niet of ik dit nou bij software of bij consoles moest plaatsen.

Alvast bedankt allemaal

TBOGG

Nee dat kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

als je nou is een PS3 controller op een X360 aansluit lijkt het al een beetje alsof je X360 op PS3 hebt.:D

Hij zal hoogstens opladen als je hem via de USB kabel aansluit, voor de rest zijn de controllers van de Xbox360 en PS3 niet met elkaar te vergelijken, sowieso gebruikt de controller van de PS3 bluetooth, die van de Xbox360 niet.

Link to comment
Delen op andere websites

als je nou is een PS3 controller op een X360 aansluit lijkt het al een beetje alsof je X360 op PS3 hebt.:D

Hij zal hoogstens opladen als je hem via de USB kabel aansluit, voor de rest zijn de controllers van de Xbox360 en PS3 niet met elkaar te vergelijken, sowieso gebruikt de controller van de PS3 bluetooth, die van de Xbox360 niet.

Je kan wel volgens mij een 360 controller gebruiken voor de PS3 met een converter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...