gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb een live update probleem. Als ik inlog staat er dat er een update beschikbaar is. Als je die negeert wordt je afgemeld. Maar als ik op OK druk, krijg ik een foutmelding. De foutmelding is dat hij de update niet kan instaleren. HELP ME! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Al eens de patch handmatig gedownload? http://updates.rockstargames.com/patches/combined_eflc_gta_patch/titleupdate.en.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb een live update probleem. Als ik inlog staat er dat er een update beschikbaar is. Als je die negeert wordt je afgemeld. Maar als ik op OK druk, krijg ik een foutmelding. De foutmelding is dat hij de update niet kan instaleren. HELP ME! Ik zal kijken. Hopen dat dit de oplossing is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb een live update probleem. Als ik inlog staat er dat er een update beschikbaar is. Als je die negeert wordt je afgemeld. Maar als ik op OK druk, krijg ik een foutmelding. De foutmelding is dat hij de update niet kan instaleren. HELP ME! Waar moet je hem in opslaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Maakt niet uit. Voer gewoon de installer uit en de rest gaat automatisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb het geprobeerd, hij werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Wat gaat er mis dan? Heb je de het uitgepakt en de installer uitgevoerd als Administrator? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Wat gaat er mis dan? Heb je de het uitgepakt en de installer uitgevoerd als Administrator? Jep, als ik GTA IV opstart en inlog krijg ik weer hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik krijg bij die patch een setup: Ik kan niks aanklikken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Hoelang heb je gewacht bij dat venstertje? Bewerkt: 15 mei 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Hoelang heb je gewacht bij dat venstertje? Hij doet het! Maar nu krijg ik een foutmelding dat hij geen verbinding met live kan maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.