Hollo Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ben zover om GTA opnieuw te installeren. Maar, hoe stel ik mijn savegames veilig? Krijg ik die optie tijdens het deinstalleren, of kan ik ze zelf (map of bestanden) ergens vinden en kopieeren? Als iemand kan adviseren dan graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 je moet je save game in een map zetten, of zelfs backuppen. zodat het niet met het instaleren weg gaat. en als je hem opnieuw geinstaleerd hebt, zet je de save game in gta san andreas: user files, en je kunt weer lekker verder gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Misschien handig om te weten: je savefiles bevinden zich in een "GTA San Andreas user files" directory onder "Mijn Documenten" ( "My Documents") Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Allen bedankt. Ik zie dat hier ook het statistiek-bestandje wordt opgeslagen. .. en dat je hier je mps3's kunt invoeren. Trouwens, ik vind het jammer het zo onhandig is om in-game naar je statistieken te kijken. Terwijl ik dit toch altijd leuk vond om te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.