Jump to content

Police Bike


diego009

Recommended Posts

Weet iemand waar ik deze kan vinden in The Ballad of Gay Tony?

Alvast bedankt.

Ik was trouwens ook op zoek naar de Police Stinger.

Bewerkt: door diego009
Link to comment
Delen op andere websites

Best jammer dat ze alleen in multiplayer zijn. Ik snap namelijk niks van Xbox Live en dat netwerk en shit om alleen maar fftjes multiplayer te doen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Best jammer dat ze alleen in multiplayer zijn. Ik snap namelijk niks van Xbox Live en dat netwerk en shit om alleen maar fftjes multiplayer te doen :duh:

Ok, hier even een uitleg hoe het werkt voor dummies made bij: The360box, copyright 2010-2011.

Je zet je Xbox TM 360 op een tafel, dat gedaan, plug de ethernet kabel, verkrijgbaar bij elke electronica zaak, bijv. media MarktTM. Je maakt en accoutn aan met gamertag. Je klikt op de Xbox knop en gaat 'connecten', verbinden. Je ziet nu, je kan game addoons downloaden, je kan Gold worden, €60 per jaar, en je kan online gamen met je vrienden wanneer je maar wilt. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

die spawnt dar alleen na het uitspelen van de verhaal lijn volges my

Als je storyline hebt uitgespeelt belt Yusuf volgens mij dat je zijn Auto mag geruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Weet iemand waar ik deze kan vinden in The Ballad of Gay Tony?

Alvast bedankt.

Ik was trouwens ook op zoek naar de Police Stinger.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=tbogt+policebike,+buffalo,+stinger,+APC&set=433,402|608,276|555,426|243,104|421,164|341,323

Hier heb je een kaart met alle locaties die ik weet van politie motor, stinger, buffalo en de APC, hopelijk heb je er wat aan.

hij is trouwnes wel alleen online voor zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

De APC is er in single player wel, maar alleen als je

alle seagulls dood hebt geschoten

...

Voor de rest: Uiteraard zijn ze allemaal mooi, maar wat heb je aan een politie auto die rond de 250km/h gaat in een deel van het spel waar geen criminelen meer te vinden zijn... Zelfde geldt ook voor de andere politie voertuigen...

Daarnaast zal er wel een bug zijn opgetreden als je ze in single player wilde gebruiken, dat lijkt me ook wel een reden voor Rockstar om te denken "Nouja, dan maar alleen in multiplayer"...

Overigens heb ik tijdens een multiplayer event van Rockstar eens gevraagd waarom ze die speciale auto's zo moeilijk verkrijgbaar maken... Antwoord van een Rockstar medewerker? "Well, it's kinda what makes them so special, isn't it?"... Goed punt toch? ;) Door ze in single player niet verkrijgbaar te maken, blijven ze speciaal in multiplayer :) En iedereen, die niet op een forum zit, probeert ze met lang zoeken, toch te krijgen in single player, waardoor het spel weer langer gespeeld wordt :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nou als je dat al niet snapt, dan snap jij zeker ook niet hoe je met een controller omgaat?

Flikker op. Ik heb nog een leven. Ik zit niet de heletijd achter xbox om te kijken hoe dat met dat live gaat en zo. Ik speel gewoon spellen als ik zin heb, gewoon single player. Het lijkt mij alleen even leuk om gewoon hup m'n internetkabel aan m'n xbox aan te sluiten en gewoon heel simpel te gaan spelen met andere. Ik heb geen zin in xbox live vriendjes en blablabla wat er allemaal niet op zit. Daar heb ik msn voor. Ik ben meer buiten en niet z'n computernerd als jij.

>>> Door Jacky-2007: Ja, en zo kan 'ie wel weer. Hou het gezellig, en reageer niet zo op je teentjes getrapt alsjeblieft? Een 360 online krijgen is kinderspel, ook wel plug 'n play geheten. Even afgezien van het feit dat dvt dit ook op een andere manier kan brengen heeft hij wel gelijk: Het is zo makkelijk dat het vreemd overkomt als je aangeeft dat je "dat moeilijke gedoe niet snapt". Het kunnen instellen van PSN of xbox LIVE heeft niets te maken met computernerds...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...