Jump to content

Police Bike


diego009

Recommended Posts

Nou als je dat al niet snapt, dan snap jij zeker ook niet hoe je met een controller omgaat?

Flikker op. Ik heb nog een leven. Ik zit niet de heletijd achter xbox om te kijken hoe dat met dat live gaat en zo. Ik speel gewoon spellen als ik zin heb, gewoon single player. Het lijkt mij alleen even leuk om gewoon hup m'n internetkabel aan m'n xbox aan te sluiten en gewoon heel simpel te gaan spelen met andere. Ik heb geen zin in xbox live vriendjes en blablabla wat er allemaal niet op zit. Daar heb ik msn voor. Ik ben meer buiten en niet z'n computernerd als jij.

>>> Door Jacky-2007: Ja, en zo kan 'ie wel weer. Hou het gezellig, en reageer niet zo op je teentjes getrapt alsjeblieft? Een 360 online krijgen is kinderspel, ook wel plug 'n play geheten. Even afgezien van het feit dat dvt dit ook op een andere manier kan brengen heeft hij wel gelijk: Het is zo makkelijk dat het vreemd overkomt als je aangeeft dat je "dat moeilijke gedoe niet snapt". Het kunnen instellen van PSN of xbox LIVE heeft niets te maken met computernerds...<<<

Ik snap het inderdaad ook niet nee. En dat plug 'n play heb ik nog nooit van gehoord. Zie je, jullie snappen meer ervan dan ik. Ik heb geen zin om al die dingen uit te zoeken. Ik maak wat van m'n leven. Ik ben blij dat ik niet veel van computers weet want anders was ik de hele dag maar aan het scripten en weet ik veel en projecten maken en andere shit wat uren duurd. Lekker iets van je leven maken, dat doe ik. Ik heb geen tijd om het uit te zoeken. Sa-mp is installeren en klaar, das makkelijk. Waarom gaat dat ook niet zo met gta IV. Internet kabel aansluiten en met je telefoontje online. Maar dan al dat live gebeuren en weet ik veel, heb ik geen zin in. Ik heb die xbox omdat ik gta altijd al leuk heb gevonden, dus single player en niet om uitgebreid abonnementen te nemen om een jaar of zo xbox live te mogen hebben en online kan spelen. Vindt ik zonde van m'n geld, ook al is het mischien wijnig.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het inderdaad ook niet nee. En dat plug 'n play heb ik nog nooit van gehoord. Zie je, jullie snappen meer ervan dan ik. Ik heb geen zin om al die dingen uit te zoeken. Ik maak wat van m'n leven. Ik ben blij dat ik niet veel van computers weet want anders was ik de hele dag maar aan het scripten en weet ik veel en projecten maken en andere shit wat uren duurd. Lekker iets van je leven maken, dat doe ik. Ik heb geen tijd om het uit te zoeken. Sa-mp is installeren en klaar, das makkelijk. Waarom gaat dat ook niet zo met gta IV. Internet kabel aansluiten en met je telefoontje online. Maar dan al dat live gebeuren en weet ik veel, heb ik geen zin in. Ik heb die xbox omdat ik gta altijd al leuk heb gevonden, dus single player en niet om uitgebreid abonnementen te nemen om een jaar of zo xbox live te mogen hebben en online kan spelen. Vindt ik zonde van m'n geld, ook al is het mischien wijnig.

Ach mieter toch op man. Je doet een internet kabel in je Xbox, koopt vantevoren een abbonement (die je al voor 35 euro kunt krijgen voor een jaar(2,9 euro per maand)) en je activeert de kaart. Je kunt in 10 minuten klaar zijn. Je doet alsof er geen touw aan vast te knopen is, maar alles staat duidelijk op de website van Microsoft vermeld

Maar ga maar lekker iets van je leven maken, als je te lui bent om zoiets simpels als dit uit te zoeken denk ik niet dat je ver komt. Ondertussen maken wij wel wat van ons leven.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...