Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Wat dacht je van de laatste gedeelte van Alex z'n post door te lezen en te reageren? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Gisteren wou die nog opstarten en vandaag kan ik klikken wat ik wil doet niks pc al 2x opnieuw opgestart doet nog niks LIVE zuigt als de nete tot gta Reageren
Terorist-Kevin Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Gisteren wou die nog opstarten en vandaag kan ik klikken wat ik wil doet niks pc al 2x opnieuw opgestart doet nog niks LIVE zuigt als de nete tot gta Ik kon zelf ook niet meer op live en RGSC. K' vind het maar raar hoor, internet explore heeft toch niks met een game te maken? Nou ja, als nog iemand dit heeft ga dan eventjes naar internet explore, klik op extra (boven in de menubalk) en zorg dat voor: "ofline werken" geen vinkje staat! Ps. P.Zaal, ben jij misschien aangemeld op RCTLand.com? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Ps. P.Zaal, ben jij misschien aangemeld op RCTLand.com? Ja dat klopt Bewerkt: 8 juni 2010 door P.ZAAL Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 GAME TOG OP N 360 afvies met open nat:bier: Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 GAME TOG OP N 360 afvies met open nat:bier: Fail Reageren
neal07 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Hallo, ik had dit probleem ook ineens vandaag, met foutcode 0x800705b4. Wat mij meteen hielp was het volgende, mijn windowsupdate staat op automatisch en had vanmorgen ook de updates(die hij belangrijk vind geinstalleerd). Nu klikte ik windowsupdate aan en stonden er nog updates, die ook allemaal geinstalleerd pc opnieuw opgestart en het probleem met windows live was opgelost. Hopelijk helpt het jouw ook. mvg neal Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 GAME TOG OP N 360 afvies met open nat:bier: Fail oh snap :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.